Uutta kilpuria suunnittelen ja mietin josko E36 4d 316 yms. mallien korit ovat identtisiä 323i ja 325i mallien kesken? E30 malleissa ainakin oli jotain konehuoneen kannakkeita eri tavalla. Varmaankin joku on korinvaihtoja tehnyt, mitä tuli vastaan? Jos jollain on punaisia tai valkeita luukullisia koreja niin niitäkin voi privaan esitellä. Jos väri olisi sopiva niin töitä säästäisi..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 4d koreissa mallikohtaisia eroja?
Collapse
X
-
E36 4d koreissa mallikohtaisia eroja?
Marko
http://www.uniball.fi/
BMW E30 S54B32 SS
Fiat 131 Abarth g.4 historic
http://www.131abarth.com/
http://www.facebook.com/pages/2-Team...65543543540581
https://www.youtube.com/user/131rally?feature=guideTags: None
-
-
Originally posted by 131 View PostUutta kilpuria suunnittelen ja mietin josko E36 4d 316 yms. mallien korit ovat identtisiä 323i ja 325i mallien kesken? E30 malleissa ainakin oli jotain konehuoneen kannakkeita eri tavalla. Varmaankin joku on korinvaihtoja tehnyt, mitä tuli vastaan? Jos jollain on punaisia tai valkeita luukullisia koreja niin niitäkin voi privaan esitellä. Jos väri olisi sopiva niin töitä säästäisi..
Niin siis osaluettelostahan voit katsoa että nämä mallit käyttivät samaa koria:
...ja senkin että uuden varaosakorin voit ostaa 6000€ hintaan ;-)Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
-
-
No niinpä näkyy. Mutta en silti usko että se on ihan noin yksioikoinen juttu. Onhan koria ainakin kattoluukulla ja ilman. Varmaankin muitakin eroja on? Voisiko joku kommentoida joka on siirtänyt 325 tekniikan johonkin 316 koriin?Marko
http://www.uniball.fi/
BMW E30 S54B32 SS
Fiat 131 Abarth g.4 historic
http://www.131abarth.com/
http://www.facebook.com/pages/2-Team...65543543540581
https://www.youtube.com/user/131rally?feature=guide
Comment
-
-
Originally posted by 131 View PostNo niinpä näkyy. Mutta en silti usko että se on ihan noin yksioikoinen juttu. Onhan koria ainakin kattoluukulla ja ilman. Varmaankin muitakin eroja on? Voisiko joku kommentoida joka on siirtänyt 325 tekniikan johonkin 316 koriin?
Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
-
Katselin tuossa kymmenisen mallia eri vuosilta ja ainakin neljää numeroa löysin. Eli kahta kattoluukulla ja kahta ilman. Mikähän se nyt noiden ero on? Uskallan väittää että niissä on eroja vaikka ei olekkaan mitään todellista tietoa.
316i -91 41008224674 (ja 325i -92)
316i -91 41008224760 (ja 325i -92)
318tds -94 41008224676
318tds -94 41008224762Marko
http://www.uniball.fi/
BMW E30 S54B32 SS
Fiat 131 Abarth g.4 historic
http://www.131abarth.com/
http://www.facebook.com/pages/2-Team...65543543540581
https://www.youtube.com/user/131rally?feature=guide
Comment
-
-
Originally posted by 131 View PostKatselin tuossa kymmenisen mallia eri vuosilta ja ainakin neljää numeroa löysin. Eli kahta kattoluukulla ja kahta ilman. Mikähän se nyt noiden ero on? Uskallan väittää että niissä on eroja vaikka ei olekkaan mitään todellista tietoa.
316i -91 41008224674 (ja 325i -92)
316i -91 41008224760 (ja 325i -92)
318tds -94 41008224676
318tds -94 41008224762
Kisaauton rakentamisessa on lähinnä tekniikka jonka sopivuus on ratkaisevaa? Jos sen korista puuttuu joku koriin hitsattu "dieselin releen kiinnitysruuvi" niin se tuskin paljoa häiritsee...
Jos on epävarma ja auto on vielä ostamatta niin silloin kannattanee valita se vuosimalli jonka koria osaluettelot näyttää pisimpään ja kaikissa itselle merkitsevissä malleissa käytetyn?Last edited by JD; 12-11-2008, 11:08.Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
Comment