Announcement

Collapse
No announcement yet.

Päästöt ja booaus 325 e36

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rule6k
    Newbiemmer
    • Oct 2008
    • 9

    Päästöt ja booaus 325 e36

    Auto on e36 vm.92 325coupe

    Elikkäs käytin auton päivällä katsastuksessa, ja kuinka ollakkaan hylätty. Päästöt päin prinkkalaa.. -> Voisiko tämä johtua takapöntöstä mikäli sieltä on revitty kaikki sisuskalut pois? katissa ja välipöntössä oli mäskit sisällä..

    Ja kun pääsin katsastuksesta pois annoin auton seisoskella parisen tuntia ja lähdin käymään 50km lenkin. Kun olin tulossa takasi päin nii auto rupes temppuileen ku kiihytti.. Kiihytin noin 160km/h ja rupes booamaan, aivan ku ei sais pensaa? sitten ku ajeli 60-80km/h ja käytti kaasua pohjassa nii auto sammu.. Voisiko johtua huonosta pensasta(oon kyllä aina tankannu 95) ku kävin kyllä teboilil tankkaamas auton ennen ku lähin tekeen ton lenkin.. Vai pumppu/suodatin tukossa, nii ja onko muuten näissä takapenkin alla pensapumppu vai pohjassa?

    Ja vielä tämmönen pienonen kysymys.. Mahtaapiko tuossa olla ne kumiset jarruletkun palat helmillä vai jollain liittimil kiinni?
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    #2
    Myydäänkö Suomessa tosiaan jossan niin "huonoa bensaa" joka ei -92 e36:lle kelpaa?

    Comment

    • peltone
      BTCF Member
      • Jan 2005
      • 8091
      • Willähde

      #3
      Originally posted by Hemi View Post
      Myydäänkö Suomessa tosiaan jossan niin "huonoa bensaa" joka ei -92 e36:lle kelpaa?
      Haha. Yhtä turha postaus kuin tämä minunkin. Jos joku vastaisi ongelmakysymyksiin eikä vittuilis heti "tyhmistä" kysymyksistä.
      Täälläkin kun noita huhuja liikkuu teboilin paskasta bensasta.
      Itse en siis valitettavasti noihin kysymyksiin osaa vastata mutta ehkä joku toinen. Toivottavasti autosi korjaantuu.
      E30 316 -87
      E91 325i -06
      E61 530d -06
      F10 520d -14
      ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

      Comment

      • Hammu
        Moderator
        • Nov 2006
        • 3971
        • Nurmijärvi

        #4
        Jos mä nyt edes vähän laitan asiaa sitten, kun hemitronic ja peltonen hoiti jo OT.

        Tyhjä takapönttö ei vaikuta päästöihin.
        Bensapumppu löytyy apukuskin puolelta takapenkin istuinosan alta.

        Omia kokemuksia yleensä 95okt bensasta, edellinen M50B25 rupes nykimään ja paukkui kun käytti 95, 98 ei ollut mitään ongelmia.
        Varsinkin lämpimällä koneella tuo 95okt bensalla pätkiminen korostui.

        Comment

        • jumbo
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2005
          • 6602
          • Lappeenranta

          #5
          Ite oon ajanu venäjän aineella aina ja ei mitään ongelmaa, ja tuskin siellä 95 oktaaninen on 95 oktaanista eli ei varmaan pensasta oo kiinni...
          M550d

          Comment

          • Jontza
            Bimmer Rookie
            • Jan 2006
            • 70
            • Espoo

            #6
            en tiiä liittyykö asiaan, mutta oma tekee nii kun kiihdyttää kaasupohjassa niin 4000rpm kohdalla rupee aivastelee/nykii ja sit taas kulkee normaalisti. :think
            Nyt: E60 535d m-sport
            ennen: Bmw E46 330d m-sport II -05

            Comment

            • K.S.
              Bimmer Fanatic
              • May 2006
              • 649
              • Espoo

              #7
              search, löytyy semmonen aika pitkä pakokaasutopic

              Comment

              • Tomba87
                BTCF Member
                • Oct 2004
                • 4029
                • Imatra

                #8
                Originally posted by jumbo View Post
                Ite oon ajanu venäjän aineella aina ja ei mitään ongelmaa, ja tuskin siellä 95 oktaaninen on 95 oktaanista eli ei varmaan pensasta oo kiinni...
                Offtopicikiksi menee mutta itse en ole huomannu auton toiminnassa mitään eroa ryssäläisen 95:sen ja suomalaisen 98:sin välillä. No kai se tuo M52B28 on niin matalaviritteinen että kulkee vaikka lamppuöljyllä..
                Luukku auki ja risut kyytiin

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎