Tekeepi tuo laite välillä niin, varsinkin jos ajelee sladissa tai voimakkaasti asvaltilla pidon rajoissa, että vaihdekepissä alkaa tuntua suorituksen jälkeen outoa "hinkkausta" 1,3,5 vaihteilla. Eli kun keppiä tunnustelee ihan normaalissa tasakaasuajossa noilla vaihteilla niin tuntuu kuin se hankaisi johonkin, ja välillä kuuluu jopa outoa rahinaa ja sen suuntaisia kummia ääniä. Äsken teki jopa niin lumella sladittelun jälkeen, että kun pysähdyin , niin ikäänkuin kaaviosta olisi hävinnyt mm. 1 pykälä, mutta toiminta muuttui taas normaaliksi hieman jollakin vaihteella autoa liikauttamalla. Tuohon yhteyteen esiintyi myös muuta kummaa kolinaa vaihdekepissä ja sen outoa "muljumista".
Suurimman osan ajasta tuo kuitenkin toimii ihan ok, rauhallisessa ja normaalissa ajossa varsinkin. Pykälät menee silmään, ei tipu päältä, synkrotkin pelaa, eli kaikki toimii normaalisti. Mutta....
Mistähän kannattaisi lähteä vikaa etsimään? Kellään samanlaisia kokemuksia?
auto on 36 320 coupe jossa m50b25 kone (moottori vm.92 ja auto+laatikko? vm.93.) Sitä en tiedä onko b20 ja b25 perässä eri laatikko, mutta voi olla myös mahdollista jos sielä on pienemmälle koneelle tarkotettu aski, että se alkaa vain antautua suuremman koneen voiiman käskemänä?
Edittiä vielä sen verran että ongelmat esiintyy mutka-ajossa, suoraan toimii yleensä ok.
Suurimman osan ajasta tuo kuitenkin toimii ihan ok, rauhallisessa ja normaalissa ajossa varsinkin. Pykälät menee silmään, ei tipu päältä, synkrotkin pelaa, eli kaikki toimii normaalisti. Mutta....
Mistähän kannattaisi lähteä vikaa etsimään? Kellään samanlaisia kokemuksia?
auto on 36 320 coupe jossa m50b25 kone (moottori vm.92 ja auto+laatikko? vm.93.) Sitä en tiedä onko b20 ja b25 perässä eri laatikko, mutta voi olla myös mahdollista jos sielä on pienemmälle koneelle tarkotettu aski, että se alkaa vain antautua suuremman koneen voiiman käskemänä?
Edittiä vielä sen verran että ongelmat esiintyy mutka-ajossa, suoraan toimii yleensä ok.
Comment