Lueskelin tuon nykimistopic -Faq keskustelun läpiten ilman kummempaa apua. Monella tuntunu tyhjäkäynti seilaavan, mutta käyntiinlähtö ongelmia ei ole oikeen ollut..
Kyseessä on keulakolaroitu auto jonka ruttutukusta kävin hakemassa. Vihdoin ja viimein saanu nesteet yms. sisään ja käytelly konetta lämpöseks.
Oli kone kylmä tai kuuma, joutuu aina sahaamaan n.5sec käyntiin kunnes hieman hörähtää, ja jos kaasua antaa tarpeeksi hörähtäessä saattaa auto lähteä käyntiin. Kylmänä tyhjäkäynti on kohtalaisen tasaista, kierrokset reilussa 1000rpm. Lämpösenä tyhjäkäynti seilaa hetken eestakas kunnes auto lopulta sammuu.
Tehonpuutteesta en tiiä ku eioo vielä päässyt tielle ajelemaan. Kilvet puuttuu toistaseks eikä noilla kesänakeilla paljon tehoja pysty koittelee näillä keleillä Mutta mitä tuossa pihalla nyt muutaman kilometrin ajelin niin ei minkäänlaista nykimistä, kiertää nätisti ja eipä tuolta mitään ihmeempiä ääniä kuulu. Käy kaikilla.
Voisko lamdba anturi tms. aiheuttaa käyntiinlähtö oireita?
Kyseessä on keulakolaroitu auto jonka ruttutukusta kävin hakemassa. Vihdoin ja viimein saanu nesteet yms. sisään ja käytelly konetta lämpöseks.
Oli kone kylmä tai kuuma, joutuu aina sahaamaan n.5sec käyntiin kunnes hieman hörähtää, ja jos kaasua antaa tarpeeksi hörähtäessä saattaa auto lähteä käyntiin. Kylmänä tyhjäkäynti on kohtalaisen tasaista, kierrokset reilussa 1000rpm. Lämpösenä tyhjäkäynti seilaa hetken eestakas kunnes auto lopulta sammuu.
Tehonpuutteesta en tiiä ku eioo vielä päässyt tielle ajelemaan. Kilvet puuttuu toistaseks eikä noilla kesänakeilla paljon tehoja pysty koittelee näillä keleillä Mutta mitä tuossa pihalla nyt muutaman kilometrin ajelin niin ei minkäänlaista nykimistä, kiertää nätisti ja eipä tuolta mitään ihmeempiä ääniä kuulu. Käy kaikilla.
Voisko lamdba anturi tms. aiheuttaa käyntiinlähtö oireita?
Comment