Announcement

Collapse
No announcement yet.

Apua kaivataan! Miten E36:sen kontti irti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • veteraaniseppo
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2008
    • 1283
    • Hla-Sjk.

    Apua kaivataan! Miten E36:sen kontti irti?

    Eli tarkoitus olisi maalata E36 coupen (1992) takakontti uusiks, mutta onkelmana on, että miten saan luultavasti rekkarivalojen piuhat irti ilman, että jää roikkumaan niiden varaan. Ei jaksaisi alkaa peittelemään koko autoa kontin maalauksen takia.
    Helpompaa olisi kun saisi kontin irti autosta. Pari johtojen klipsiä mä irrotin, mutta vielä se on kiinni jostain prkl...

    Eli jos joku osaa neuvoa/kertoa miten saan kontin irti autosta niin KIITOS
  • Juubi
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2004
    • 999

    #2
    Ota takaluukun sisäpuolelta verhoilu irti ja sitä kautta pääset pujottelemaan johdot pois.

    Comment

    • veteraaniseppo
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2008
      • 1283
      • Hla-Sjk.

      #3
      on otettu verhoilu pois ja kaks liitintä sain irti, mutta joku siellä perkue vielä ottaa kiinni, eikä mun nakerosormet taivu sinne koloihin kunnolla

      Comment

      • ruikki
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 585

        #4
        ootko purkanu sen muovisen osan pois kontin ulkopuolelta mulla on jotenki semmonen kuva että ne polttimot lähtee sen mukana irti jotenki:think
        puhun tosin sedan mallista mutta jos siinei kovin erilainen systeemi oo.
        !!! U TOUCHA MA CAR - I`LL FUCK U DOG AN EAR!!!!

        Comment

        • dumppi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 4351
          • sotkamo

          #5
          omastani (e36 sedan) purin maalauksen yhteydessä kontin johdotukset pois kokonaan ja pitää myös muistaakseni sama tehä coupéssa... elikkä:
          -verhoilu irti
          -sitten se lista missä rek.kilven valot on irti (neljällä ruuvilla ulkopuolelta ainaki sedanissa) samalla saat ne liittimet irti
          -lukkolaite irti ja sen liitin
          -sitten vielä valokatkaisijan liitin ja muistaakseni vielä k-lukituksen moottorille menee liitin
          -tarkistat sitten vielä että kaikki liittimet on irti sinne kyllä näkee jollain lampulla tms.
          -sitten vaan pujottelet (voi jäädä kiinni nälillä johonkin kulmiin muttta kärsivällisesti vaan) johdot pois sieltä pienestä välistä mitä kautta ne sinne menee ja luukku pois...
          ja sitten kun laitat takasin niitä niin teippaat ne kaikki suunnilleen samaan kasaan ja sitten pujotat esim. miggilangan tms. sieltä välistä missä johdotukset kuuluu kulkea ja teipaat sen langan pään siihen johtonippuun ja pujotat ne johdot takasin ja liittimet ja lukkolaitteet ym. paikoilleen ja se on siinä
          Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
          e36 325i coupé R.I.P
          e30 316 2d
          e36 318is coupé
          e36 323i 4d ac schnitzer replica


          Käyttis: e39 523i 4d
          Originally posted by rizzo
          Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
          |Sotkamo Connection|

          Comment

          • veteraaniseppo
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2008
            • 1283
            • Hla-Sjk.

            #6
            siinä tuli selkeä vastaus. kiitos paljon

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎