Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 320/325 vm-94--> coupe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hiisipeikko
    Newbiemmer
    • Dec 2008
    • 6

    E36 320/325 vm-94--> coupe

    moro onko millanen auto ja onko kannattavaa hankkia? tämä olisi ensinmäinen bemu ja en loppujen lopuks tiedä bemuista paljoa... kertokaa hyvät ja huonot puolet jos vain viitsitte vaivaantua... ja kertokaa jos löytyy parempia malleja mutta ei alle 2.0l eikä vm-94 vanhempia kiitoos ja hyvää uutta vuotta teille kaikille
  • Tepi83
    Bimmer Rookie
    • Aug 2006
    • 50

    #2
    kaikillahan on omat mieltymykset,mutta jos et alle kaksilitraista halua ja vm vähintään -94 niin suosittelisin 328.. ja ensimmäinen 328 taitaa olla vm-95! ei tietenkään m3:sen veroinen mutta kohtuu miellyttävä ajaa vääntävän moottorin ansiosta..
    -95 e36 323i coupe

    ex: -84 e30 318i, -86 e30 323i, -87 e30 320i
    -91 e36 325i

    Comment

    • Kepa
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2008
      • 353
      • Nokia

      #3
      Kannattaa hommata suoraan 328. Ps. sigun auto myynnissä myyntipuolella..

      Comment

      • hiisipeikko
        Newbiemmer
        • Dec 2008
        • 6

        #4
        onkos tuossa 328:ssa jotain erityisen isoja tai kalliita vikoja paljon? hyvä puoli että ite voin korjata mutta osathan maksaa bimmerii aika kivasti

        ja mites sitte nuo sähkövempeleet kuten s-ikkunat, pelit jne.. ja mikä malli on se missä on kova katto minkä saa pois ja saa avomallin/rättikaton nappia painamalla?

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16445
          • Asikkala

          #5
          Originally posted by hiisipeikko View Post
          onkos tuossa 328:ssa jotain erityisen isoja tai kalliita vikoja paljon? hyvä puoli että ite voin korjata mutta osathan maksaa bimmerii aika kivasti

          ja mites sitte nuo sähkövempeleet kuten s-ikkunat, pelit jne.. ja mikä malli on se missä on kova katto minkä saa pois ja saa avomallin/rättikaton nappia painamalla?
          Mitkä osat on esim. corollaan verrattuna kalliimpia jos jätetään aidot m-versiot pois ?

          Comment

          • Panu.K
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2004
            • 824
            • Salo

            #6
            Originally posted by hiisipeikko View Post
            onkos tuossa 328:ssa jotain erityisen isoja tai kalliita vikoja paljon? hyvä puoli että ite voin korjata mutta osathan maksaa bimmerii aika kivasti

            ja mites sitte nuo sähkövempeleet kuten s-ikkunat, pelit jne.. ja mikä malli on se missä on kova katto minkä saa pois ja saa avomallin/rättikaton nappia painamalla?
            Se on ihan avoauto Kovakatto on lisävaruste. Osat ei ole BMW:hen kalliimpia kuin muihinkaan autoihin.
            Kulkuvälineet:
            Etsintä käynnissä
            ex BMW:t
            e61 525i, e46 320Ci Cabriolet Msport Facelift, e32 735iA "USA -malli", e34 520 sedan, e34 525 tds touring, e30 325i Cabriolet "Msport1", e30 316,
            ex muun merkkiset:
            Toyota Avensis, Suzuki Bandit 1200, Toyota Corolla -98, Volkswagen Bora, Toyota Corolla -86, Honda VTR 1000 SP-1, Honda Fireblade 900rr SC28, Suzuki GSX-R 1186cc Turbo, Kawasaki ZX-10, Yamaha FZR 1000, Yamaha TT 350

            Comment

            • eeki
              BTCF Member
              • Jul 2003
              • 1966
              • HKI

              #7
              323i tai 328i taitavat olla tosiaan raadin mielestä parhaita valintoja, mutten kyllä sivuuttaisi 325i:tä jos sopiva sattuu kohdalle. Omaan autooni (-94 325i) olen edelleen erittäin tyytyväinen. 320i kannattaa jättää kauppaan, ero 2,5-litraiseen isoveljeensä on todella tuntuva. Kulutus on molemmissa pitkälti sama, vaikka toki isomman moottorin saa viemään enemmän jos oikein tykkää kaahata..

              Ihan esimerkkinä: oma auto on ollut nyt minulla ajossa 3 vuotta ja 50tkm, tänä aikana on vaihdettu vanos, lambda, taka-akselin pitkittäisten tukivarsien puslat ja muita kulutusosia. Vanos on noista nyt sellainen kalliimpi palikka, muistaakseni jotain ~400€, mutta kokonaisuutena ongelmia on ollut oikeastaan tosi vähän. Ilmastointi lopetti viime kesänä toiminnan, mutta katsotaan josko siitä selviäisi täytöllä..
              Ducati 998 -02 //

              Comment

              • hiisipeikko
                Newbiemmer
                • Dec 2008
                • 6

                #8
                okei... pitää nyt katsoa mitä tulee vastaan.. voi olla että kolari autonkin hankin ku mahdollisuus työn puolesta duunailla sellasia...voi löytyä halvemalla mut tosin tuleehan sen korjaaminen hintavaks riippuen tietenki että mitä siinä on uusittavaa mutta kerta piikki maksussa ei niin iso

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎