Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 puhaltimen moottorin sijainti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jabe87
    Newbiemmer
    • Nov 2008
    • 7

    e36 puhaltimen moottorin sijainti?

    eli mistä päin tioi sisatilan tuuletin sijaitsee...
    Last edited by jabe87; 10-01-2009, 19:00.
  • Arnolds
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 3310
    • Kajjjaani

    #2
    Siellä rintapellissä eli kun katsot tuulilasin alta sen ritilän läpi niin näet sen.
    F26 xDrive20d TwinPower

    EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

    Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

    Comment

    • @Biimer
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2008
      • 504
      • Oulu

      #3
      KOnepelti auki

      Pyyhkijät pois

      Tuulilasin edessä oleva muovi irti ja sen alla oleva muovin palanen irti niin näet moottorin

      Comment

      • jabe87
        Newbiemmer
        • Nov 2008
        • 7

        #4
        Originally posted by 540iAV8 View Post
        Siellä rintapellissä eli kun katsot tuulilasin alta sen ritilän läpi niin näet sen.
        joo,pitäis saada lämpäri irti,kun vaan tietäis mistä lähtis repii osii irti et sais sen lämppärin näkyviin..:think

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16451
          • Asikkala

          #5
          Originally posted by jabe87 View Post
          joo,pitäis saada lämpäri irti,kun vaan tietäis mistä lähtis repii osii irti et sais sen lämppärin näkyviin..:think
          Et lukenut post. #3 ?

          Comment

          • Tepi83
            Bimmer Rookie
            • Aug 2006
            • 50

            #6
            saitkos lämppärin irti? itsellä kutoskoneinen e36
            otatti imusatsin irti ennen ku halus lämppäri lähtee..
            -95 e36 323i coupe

            ex: -84 e30 318i, -86 e30 323i, -87 e30 320i
            -91 e36 325i

            Comment

            • jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16451
              • Asikkala

              #7
              Originally posted by Tepi83 View Post
              saitkos lämppärin irti? itsellä kutoskoneinen e36
              otatti imusatsin irti ennen ku halus lämppäri lähtee..
              Tosi ? Onko ilmastointi, tai ei se taida vaikuttaa... 325 kiikarissa niin tietäis asennoitua mahd. (? ) tuleviin remontteihin.

              Comment

              • Tepi83
                Bimmer Rookie
                • Aug 2006
                • 50

                #8
                Originally posted by jr66 View Post
                Tosi ? Onko ilmastointi, tai ei se taida vaikuttaa... 325 kiikarissa niin tietäis asennoitua mahd. (? ) tuleviin remontteihin.
                on ilmastointi mut en kyllä usko että vaikuttaa,
                kyllähän se vähän söi miestä kun piti imusatsi purkaa irti
                -95 e36 323i coupe

                ex: -84 e30 318i, -86 e30 323i, -87 e30 320i
                -91 e36 325i

                Comment

                • 0101769
                  Bimmer Rookie
                  • Feb 2004
                  • 68
                  • hyvinkää

                  #9
                  juu

                  Originally posted by Tepi83 View Post
                  on ilmastointi mut en kyllä usko että vaikuttaa,
                  kyllähän se vähän söi miestä kun piti imusatsi purkaa irti
                  ainakin jos automaatti-ilmastointi niin siellä on ne sisäkierron läpät edessä, eli on hieman helpompi jos ei ilmastointia ole.

                  kutoskoneisessa toinen vaihtoehto imusarjan irroittamiselle on löysätä etukelkan kiinnitys että saa konetta alaspäin, rikkoa tuulilasin alareunassa oleva pelti, tai leikkaamalla siivet irti moottorista uutta asentaessa sitten kasattava siivet paikoilleen siellä välissä, ahdasta on.

                  ainakaan sedanissa ja touringissa ei lienee tarvetta purkaa pyyhkijöitä.

                  Comment

                  • Hebbu ///M3
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2003
                    • 1627
                    • Dallas

                    #10
                    dfg

                    Ei ollu kyllä 325 vaikee homma tuo moottorin vaihto, en irrottanu imusarjaa ja ihan kokonaisena meni moottori siipineen paikalleen.
                    Tympeitä nämä kurottelu hommat kun tuppaa naarmuuntumaan lokarit kun niitä vasten rönöttää, suojata kannattaa jos autoaan arvostaa -minä en...
                    Sotkamo Connection

                    Comment

                    • Tepi83
                      Bimmer Rookie
                      • Aug 2006
                      • 50

                      #11
                      Originally posted by Hebbu ///M3 View Post
                      Ei ollu kyllä 325 vaikee homma tuo moottorin vaihto, en irrottanu imusarjaa ja ihan kokonaisena meni moottori siipineen paikalleen.
                      Tympeitä nämä kurottelu hommat kun tuppaa naarmuuntumaan lokarit kun niitä vasten rönöttää, suojata kannattaa jos autoaan arvostaa -minä en...
                      hmm en minä vaan saanu sitä moottoria pois ennen kun
                      irroitin imusatsin. mittailin sitä ja tulin siihen tulokseen
                      että pakko purkaa lisää.. tai sit en vaa osaa:think
                      -95 e36 323i coupe

                      ex: -84 e30 318i, -86 e30 323i, -87 e30 320i
                      -91 e36 325i

                      Comment

                      • Swiftpie
                        Bimmer Rookie
                        • Jul 2014
                        • 24
                        • Laihia

                        #12
                        Nostellaas vanhaa takaisin ylös

                        itselläni e36 325 manuaali-ilmastoinnilla.Eilen kun käynnistin auton niin puhallin ei lähtenyt päälle,sulakkeet katsoin kaikki ehjiä,viiden minuutin päästä puhallin lähti pyörimään,en mitään sille tehnyt.Tänään aamulla puhallin lähti heti käyntiin,ja toimii moitteettomasti joka asennossa.Ja päivällä kun olin taas lähdössä niin puhallin ei taaskaan lähtenyt pyörimään,mutta taas noin 5min kuluttua heräsi.Puhallin toiminut tähän saakka moitteettomasti,ei pätkinyt tms.Mistä lähtisi ensin vikaa selvittämään,puhaltimen moottorista vai etuvastuksesta?:think
                        Nykyinen e36 325 coupé diamantschwarz


                        Ex e36 325 coupé diamantschwarz

                        Comment

                        • deemu79
                          Bimmer Fanatic
                          • Aug 2011
                          • 453
                          • Helsinki

                          #13
                          Kannattaa se etuvastus katsoa ensin.
                          sigpic
                          328i Coupe M-Sport -95

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎