Tyhjää käy hyvin, mutta siinä n. 1000-2000 kierroksen välissä välillä nykii ilkeästi ja selvästi, ja samalla römpsyy samaan tahtiin putkessa. Siitä ylöspäin vetää jo lähes normaalisti, pientä pehmeämpää tökkimistä voi havaita myös isommillakin jengoilla joskus.
Sitten jos antaa enemmän kierroksia ja päästää kaasun että kirrokset laskee tyhjäkäynnille, tapahtumaa säestää hieno putkeenpaukkuminen josta ekana tulee mieleen että sytytysennakkoo liikaa tms, varmaan ymmärrätte.
Välillä myös semmosta, että vapaalla tai ykkösellä(liukkaalla huomaa selvemmin ko sutii) kun nopeasti antaa reilusti kierroksia, nin tökkii ja paukkuu. Isommalla vaihteella kun vetää niin menee melko ongelmitta rajottajaan asti, ellei sitten satu toi alakierrosnykiminen kohdalle.
sitten vielä kun kylmällä koneella kevyesti kierrättelee(kyllä tiedän että se hajoaa ja en puhu nyt mistään lähelle punarajaa huudattamisesta) niin tuntuu toimivan paremmin. samoin kylmällä koneella ajaminen tuo jotenkin toimivamman fiiliksen.
Kellään mitään vinkkiä mikä pielessä, tai samantapaisia ongelmia ja ratkaisuja niihin?
Sitten jos antaa enemmän kierroksia ja päästää kaasun että kirrokset laskee tyhjäkäynnille, tapahtumaa säestää hieno putkeenpaukkuminen josta ekana tulee mieleen että sytytysennakkoo liikaa tms, varmaan ymmärrätte.
Välillä myös semmosta, että vapaalla tai ykkösellä(liukkaalla huomaa selvemmin ko sutii) kun nopeasti antaa reilusti kierroksia, nin tökkii ja paukkuu. Isommalla vaihteella kun vetää niin menee melko ongelmitta rajottajaan asti, ellei sitten satu toi alakierrosnykiminen kohdalle.
sitten vielä kun kylmällä koneella kevyesti kierrättelee(kyllä tiedän että se hajoaa ja en puhu nyt mistään lähelle punarajaa huudattamisesta) niin tuntuu toimivan paremmin. samoin kylmällä koneella ajaminen tuo jotenkin toimivamman fiiliksen.
Kellään mitään vinkkiä mikä pielessä, tai samantapaisia ongelmia ja ratkaisuja niihin?
Comment