Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 328iT öljyongelma!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • no_bimmeri
    Newbiemmer
    • May 2008
    • 22

    e36 328iT öljyongelma!

    Paljonko menee kyseisen mallin ZF laatikkoon ja perään öljyä ja onko perä kitkalukolla että tietää ostaa oikeat öljyt? vastaisitteko nopeaa kun olen aivan just lähössä vaihtaan öljyjä tuohon..

    onko tosi ettei kukaan viitti vastata tähän?
    Last edited by no_bimmeri; 24-01-2009, 18:21.
    e36 328i touring
    e34 520i
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16364
    • Asikkala

    #2
    Laatikko 1,2 litraa. Laatu riippuu onko lootan kyljessä värillistä tarraa vai ei.
    Perä 1,7 litraa, laatu riipuu onko lukkoperä vai ei mitä kysyitkin. Vakiona ei mutta jospa sinne on lukollinen vaihdettu. Sitä ei täällä voi kukaan tietää, siispä tutkimaan.

    Mistä meinasit esim. mahd. lukkoperäöljyä joka kelpaa bemarin perään ostaa la. klo 19 jälkeen, ajattelin vaan kun kiire tuntuu olevan ja vastaus olisi pitänyt tulla heti. La. iltana tuohon aikaan ihmisillä voi olla muutakin tekemistä, kuten esim. minulla joka vastasin vasta nyt... Kiitos ja anteeksi, olen kaikesta huolimatta selvin päin.

    Comment

    • kovaluu1
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 299
      • seinäjoki

      #3
      Suosittelen et haet ainakin peräöljyn "jatkeen" merkki liikkeestä. Ei maksa paljoa ja varmasti OIKEAT öljyt.

      Comment

      • ruikki
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 585

        #4
        castrollin öljyistä löytyy varmasti sopoiva öljy.
        xj 75w-140w oli ainakin kitkaperäöljy jota laitoin omaan tasauspyörästöön.
        tuntuivat wetterillä käyttävän sitä samaa öljyä molempiin.
        liikkeessä niitten pitäs sulle neuvoa siihen oikea öljy mutta pitäs tietenki tietää mikä se perä on.
        !!! U TOUCHA MA CAR - I`LL FUCK U DOG AN EAR!!!!

        Comment

        • no_bimmeri
          Newbiemmer
          • May 2008
          • 22

          #5
          Originally posted by jr66 View Post
          Laatikko 1,2 litraa. Laatu riippuu onko lootan kyljessä värillistä tarraa vai ei.
          Perä 1,7 litraa, laatu riipuu onko lukkoperä vai ei mitä kysyitkin. Vakiona ei mutta jospa sinne on lukollinen vaihdettu. Sitä ei täällä voi kukaan tietää, siispä tutkimaan.

          Mistä meinasit esim. mahd. lukkoperäöljyä joka kelpaa bemarin perään ostaa la. klo 19 jälkeen, ajattelin vaan kun kiire tuntuu olevan ja vastaus olisi pitänyt tulla heti. La. iltana tuohon aikaan ihmisillä voi olla muutakin tekemistä, kuten esim. minulla joka vastasin vasta nyt... Kiitos ja anteeksi, olen kaikesta huolimatta selvin päin.

          no ei kyllä muuten olis ollu mitään hätää mutta tuntu ettei mene pykälät kunnolla päälle.ostin redlinen öljyt perään ja laatikkoon. laatikkoon 75W90NS synkroniöljy + MT-90 synkroniöljy sekotettuna 50%/50% ja perään ShockProof® Gear Oil Heavy
          http://www.roadmachine.fi/gearoil.html
          e36 328i touring
          e34 520i

          Comment

          • Make H.
            BTCF Member
            • Jul 2006
            • 1278
            • Kokkola

            #6
            Lukollisen öljyä voi laittaa sekä lukolliseen että lukottomaan, mutta lukottoman öljyä vain lukottomaan!

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎