Elikkäs päätinpä käyttää rakkaan 325i:ni pesulla, vahat ja kaikki, eipä ollut hyvä idea. Heti pesutunnelista poistuessani auto sammui, ja sammuipa uudestaankin ajaessani sen parkkiin 20m päähän. Huomasin ettei auto meinaa pysyä käynnissä ja se jäikin hummaamaan kierroksia 500rmp ja 1000rmp välillä. Sammutin auton, avasin konepellin; kaikki näytti normaalilta, paitsi että sulakerasian vieressä olevassa boksissa, jossa on kolme relettä (sininen, valkoinen, oranssi), tuo valkoinen rele piti outoa äänekästä surinaa. Ääni kuitenkin lakkasi kun otin virrat pois ja käynnistin auton uudelleen.
Sitten auto alkoi nostamaan kierroksia itsekseen, nosti noin 4000rpm asti kunnes sammui ja kierroslukumittari veivasi kerran päästä päähän vaikka auto oli sammuksissa. Annoin auton sitten rauhoittua tovin ja tulin koittamaan uudestaan, jolloin jäikin sahaamaan vaan starttia, ei edes lupaillut mitään.
Noh, koitin taas hetken päästä uudelleen ja käynnistyy hyvin, mutta ei pysy tyhjäkäynnillä ilman että antaa kaasua, sammuu heti jos päästää kaasun, välillä taas ei lähde käyntiin vaan jää vain sahaamaan.
Joku ilmeisesti otti pesusta itseensä, mikähän?
Ja se valkoinen rele ei näyttänyt sen kummemmalta päällepäin kun viereisetkään releet, mikähän rele mahtaa edes olla kyseessä?
Sitten auto alkoi nostamaan kierroksia itsekseen, nosti noin 4000rpm asti kunnes sammui ja kierroslukumittari veivasi kerran päästä päähän vaikka auto oli sammuksissa. Annoin auton sitten rauhoittua tovin ja tulin koittamaan uudestaan, jolloin jäikin sahaamaan vaan starttia, ei edes lupaillut mitään.
Noh, koitin taas hetken päästä uudelleen ja käynnistyy hyvin, mutta ei pysy tyhjäkäynnillä ilman että antaa kaasua, sammuu heti jos päästää kaasun, välillä taas ei lähde käyntiin vaan jää vain sahaamaan.
Joku ilmeisesti otti pesusta itseensä, mikähän?
Ja se valkoinen rele ei näyttänyt sen kummemmalta päällepäin kun viereisetkään releet, mikähän rele mahtaa edes olla kyseessä?
Comment