Mikähä ihmeruori tuoho mun kärryyn on laitettu? Parit käytetyt bagit ja ratin jo ostanu eikä satu sitten millään. Kyseessä siis e36 coupe.. Päällisinpuolin ratti on hieman erilainen mitä normi e36 oon tottunu näkemään.
Korkkasin bägin ja ratin auki. Ratille tuli 4 piuhaa, pun., valk., sin., ruskea joista sinine ja ruskee meni bägille.
Noh, sit tää ns. normibägi mitä oon tottunu näkemää noissa vempeleissä ni tuoho ratille tulee vaan 2 piuhaa, jotka on punane ja valkone ja samaset piuhat tulee aina bagille asti.
Ei oikee uskaltanu vedellä apicoilla noita liittimiä, kummastutti nimenomaan toi ku eriväriset piuhat tulee bägeille, vaikka kyllä tosta vakioratista noi samanväriset piuhat kuitenki löyty? En sit tiie oisko jossai vaihettu toi ratti jo aiemmin.
Syy tähän puljaamiseen oli ku bägi räjähtäny ja vastaavaa en tahtonu löytää mistään, aattelin että noh eipä tässä hätiä, vaihan koko ratin mut eihän ne piuhat sitte ollukkaa niiku haaveilin.. perskule.
Hyviä tietovinkkejä vois jakaa?
Autossa kiinni ollu bägi:
Korkkasin bägin ja ratin auki. Ratille tuli 4 piuhaa, pun., valk., sin., ruskea joista sinine ja ruskee meni bägille.
Noh, sit tää ns. normibägi mitä oon tottunu näkemää noissa vempeleissä ni tuoho ratille tulee vaan 2 piuhaa, jotka on punane ja valkone ja samaset piuhat tulee aina bagille asti.
Ei oikee uskaltanu vedellä apicoilla noita liittimiä, kummastutti nimenomaan toi ku eriväriset piuhat tulee bägeille, vaikka kyllä tosta vakioratista noi samanväriset piuhat kuitenki löyty? En sit tiie oisko jossai vaihettu toi ratti jo aiemmin.
Syy tähän puljaamiseen oli ku bägi räjähtäny ja vastaavaa en tahtonu löytää mistään, aattelin että noh eipä tässä hätiä, vaihan koko ratin mut eihän ne piuhat sitte ollukkaa niiku haaveilin.. perskule.
Hyviä tietovinkkejä vois jakaa?
Autossa kiinni ollu bägi:
Comment