Elikkä kyseinen auto on viikonlopun aikana hukannu varmaan 15 litraa ja ajettu noin 500km.
Aina ku olen lisäämässä nestettä niin syylärissä on todella paljon painetta ja olen kokeillu alavesi letkua niin se on ihan kivi kova.
Öljyt ja nesteet ei mene sekasin sen olen kattonu.
Torstaina yhen kerran nosti lämmöt korkeelle ja menin aukaseen korkin niin se ampu nesteet ulos, ajoin autolla sinä päivänä ekaa kertaa ja noin 5 kilsaa ja sitten nousi lämmöt mutta en päästäny pumaselle asti.
Lisäsin nestettä ja ilmasin järjestelmää niin se jälkeen ei ole nostanu lämpöjä.
perjantaina tuli pakoputkesta todella paljon höyryä, mutta lauantaina ei sitten tullu yhtään mitään toimi nätisti mutta vei sitä jäähdytin nestettä todella paljon, sitä meni noin 30 kilsan matkalla niin paljon että ajotietokone ilmotti että pitää lisätä.
Mikähä voisi olla kaverit on veikannu kannentiivistettä?? :think
searchilla en löytäny vastaavaa tapausta että on ollu todella kova paine syylärissä ja menee todella paljon nestettä.
Apua kaivataan kiitos jo etukäteen
Aina ku olen lisäämässä nestettä niin syylärissä on todella paljon painetta ja olen kokeillu alavesi letkua niin se on ihan kivi kova.
Öljyt ja nesteet ei mene sekasin sen olen kattonu.
Torstaina yhen kerran nosti lämmöt korkeelle ja menin aukaseen korkin niin se ampu nesteet ulos, ajoin autolla sinä päivänä ekaa kertaa ja noin 5 kilsaa ja sitten nousi lämmöt mutta en päästäny pumaselle asti.
Lisäsin nestettä ja ilmasin järjestelmää niin se jälkeen ei ole nostanu lämpöjä.
perjantaina tuli pakoputkesta todella paljon höyryä, mutta lauantaina ei sitten tullu yhtään mitään toimi nätisti mutta vei sitä jäähdytin nestettä todella paljon, sitä meni noin 30 kilsan matkalla niin paljon että ajotietokone ilmotti että pitää lisätä.
Mikähä voisi olla kaverit on veikannu kannentiivistettä?? :think
searchilla en löytäny vastaavaa tapausta että on ollu todella kova paine syylärissä ja menee todella paljon nestettä.
Apua kaivataan kiitos jo etukäteen
Comment