Eli kuuluukoo veden kiertää miten paisarissa? kierroksilla se ainakin suihkuaa sieltä reunasta mutta tyhjäkäynnillä kuuluuko miten? tiputella reunoja myöten vai suihkuta samallalailla?
Ex is tiputteli tyhjäk. ja suihkusi kierroksilla uudellakin pumpulla, ei koskaan ongelmia lämpöjen kanssa.
Ei mullakaan ongelmia lämpöjen kanssa, mutta koitan vaan ennakoida ettei tule Ku sillee outoo ku broidin 328:ssa suihkusi tyhjäkäynnilläkin (tosiaan oli e46, mutta ei luulis vaikuttavan).
Syylärin jo vaihdoin vuodon takia, mutta vaihdan se vesipumpun nyt jos siinä on jotain onks kelläkää vinkkejä?
Ei mullakaan ongelmia lämpöjen kanssa, mutta koitan vaan ennakoida ettei tule Ku sillee outoo ku broidin 328:ssa suihkusi tyhjäkäynnilläkin (tosiaan oli e46, mutta ei luulis vaikuttavan).
Syylärin jo vaihdoin vuodon takia, mutta vaihdan se vesipumpun nyt jos siinä on jotain onks kelläkää vinkkejä?
e46:sessa on m52b28TU-moottori, sulla vanhempi m52b28.
Uudempi on ihan eri planeetalta (tuplavanos, muuttuvapituuksinen imusarja jne...) , kyllä se vaan vaikuttaa. Uudemmassa paisarin alla sähköinen kiertovesipumppu joka vaikuttaa juurikin tyhjäkäynnillä.
Varmasti virtaa paremmin...
e46:sessa on m52b28TU-moottori, sulla vanhempi m52b28.
Uudempi on ihan eri planeetalta (tuplavanos, muuttuvapituuksinen imusarja jne...) , kyllä se vaan vaikuttaa. Uudemmassa paisarin alla sähköinen kiertovesipumppu joka vaikuttaa juurikin tyhjäkäynnillä.
Varmasti virtaa paremmin...
Okei mut uskoisitko et pitäis toi vesipumppu vaihtaa? vai onkohan se sit vaa normaalii et tyhjäkäynnillä ei kuulu asiaan suihkuta silleen ku jos se pitää vaihtaa ni lähen nyt sit vaihtaa Ku en tosiaan haluu mitää kansi hommii ja pitäis kumminki olla koko ajan auto ajossa
Comment