Originally posted by SamOsa
View Post
e36 airbag valo "EI PALA" :)
Collapse
X
-
noniin, samanlainen viritelmä löytyi mun cäpistä.. eli repäsin mittariston irti niin oli etusormen verran tungettu mustaa sähköteippiä polttimon paikalle.kiva oli niitä pinseteillä nyppiä pois sieltä..
nyt pistin polttimon kiinni, niin valo vilkkuu ja jää palamaan sitten hetki ensimäisen pysähdyksen jälkeen ajossa.
vikakoodia luettu mm. carsoft ja huoltoliikkeen parit eri softat ja näytti OK:ta bägin osalta.. jos joku haluaisi INPA:lla tai jollain muulla tuota vilkaista/nollata Helsingin alueella, niin saa ilmoittautua? Voin tietty maksaakkin jotain vaivasta!
Ennen sitä kutienkin: onko vinkkiä, mitä kannattaisi varmistella/tutkia ensin?
Kiitti avusta jo etukäteen!
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
nostellaas tätä taas... Eilen otin vasta tuon tunnistinmaton käteen ja mittailin sitä niin näyttäis olevan kunnossa... N. 30-80 kohmia näyttää vastukseksi ja vastusarvo muuttuu täysin lineaarisesti sen mukaan mitä enemmän mattoa painaa/"keventää".
Liittimet kaikki näytti olevan kunnossa joten vika vissiin nyt siinä johtojen välissä olevassa mustassa palikassa. voiko se aiheuttaa tuon vian?
Eli kun vikakoodit nollattiin ei palanut bägin valo mutta heti kun joku istui apparin paikalle valo syttyi samantien ja nollaamalla vikakoodit saa valon palamasta.
Tuo tunnistin matto nyt ainakin tuntuis olevan ehjä tosiaan ettei se ainakaan poikki mistää ole.
Comment
-
-
Originally posted by SamOsa View Postnostellaas tätä taas... Eilen otin vasta tuon tunnistinmaton käteen ja mittailin sitä niin näyttäis olevan kunnossa... N. 30-80 kohmia näyttää vastukseksi ja vastusarvo muuttuu täysin lineaarisesti sen mukaan mitä enemmän mattoa painaa/"keventää".
Liittimet kaikki näytti olevan kunnossa joten vika vissiin nyt siinä johtojen välissä olevassa mustassa palikassa. voiko se aiheuttaa tuon vian?
Eli kun vikakoodit nollattiin ei palanut bägin valo mutta heti kun joku istui apparin paikalle valo syttyi samantien ja nollaamalla vikakoodit saa valon palamasta.
Tuo tunnistin matto nyt ainakin tuntuis olevan ehjä tosiaan ettei se ainakaan poikki mistää ole.
Comment
-
-
Originally posted by mika68 View PostItse silloin 2005 tunnistematon asensin siihen apparin sporttipenkkiin, eikä siellä mitään patentteja ole. Toimi mulla pari vuotta ihan ok. Ellei sitte seuraava seppä ole tehnyt jotain viritelmiä?Last edited by SamOsa; 23-07-2009, 09:48.
Comment
-
-
Originally posted by kmn View Postnoniin, samanlainen viritelmä löytyi mun cäpistä.. eli repäsin mittariston irti niin oli etusormen verran tungettu mustaa sähköteippiä polttimon paikalle.kiva oli niitä pinseteillä nyppiä pois sieltä..
nyt pistin polttimon kiinni, niin valo vilkkuu ja jää palamaan sitten hetki ensimäisen pysähdyksen jälkeen ajossa.
vikakoodia luettu mm. carsoft ja huoltoliikkeen parit eri softat ja näytti OK:ta bägin osalta.. jos joku haluaisi INPA:lla tai jollain muulla tuota vilkaista/nollata Helsingin alueella, niin saa ilmoittautua? Voin tietty maksaakkin jotain vaivasta!
Ennen sitä kutienkin: onko vinkkiä, mitä kannattaisi varmistella/tutkia ensin?
Kiitti avusta jo etukäteen!
Eli E34:n rattiin kun vertailin (jossa samanlainen liitin bägille kuin meikän cäpissä alunperin), niin paskan vitut! tuo koko rattihan on jätetty kytkemättä ja slipringin johtosarja mennyt paskaksi kun kiertynyt väliin....uutta slipringiä tulossa jo ja sillähän tuo pitäis korjaantua..
ton facelift ratin (jossa slipring, alkup ei) saa kytkettyä helposti autoon, jossa on tuollainen oranssi liitin bägille ja tästä ohjeetkin on netissä + jossain täällä foorumilla postattuna.
outoa vaan Boschin lukulaite ei löytänyt järjestelmää lainkaan tuosta johtuen.. tiedä sitten onko boxikin mennyt paskaksi samalla, mut se selviää myöhemmin.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Originally posted by ///saMi View Postkuuluuko e36:ssa airbagittomassa mallissa syttyä airbag-valo mittaristoon kun naksauttaa virrat päälle? vai pelkästään airbagilla varustetussa mallissa.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostEipä syty bagin valoa bagittomassa autossa. Jos puhut omasta -93:stasi ja siinä syttyy niin varmaan kuuluisi bagi olla
Comment
-
-
Originally posted by ///saMi View PostEi kun lähinnä aattelin kun mieli tekis vaihtaa airbagiton ratti tuon bagillisen tilalle, mutta oon 95% varma että tuo airbagin valo syttyy mittaristoon sen jälkeen.. Sillä mietin et jos otan mittaristosta airbagin polttimon pois ja vaihdan sen ratin, katsastusmiehelle väitän ettei airbagia ole ollutkaan jos sitä sattuu kysymään. :thinke60 530iA -04 Olivine Grün
e34 525i touring -94 Calypsorot///ex
e28 518 -83 Tikkurila-optik///ex
e36 328CiA -96 Aegaeisch Blau ///ex
e34 540iA -94 Arktissilber///ex
Comment
-
Comment