Onkos tullut mauritius bleulle vittuilua virkavallalta noista laseista?
on tullu joo yhet sakot viimekesänä(ruottin poliseilta) ja silloin otin pois etulaseista ja kun sain katastettua taas auton niin mieli teki puuhastella jotain ja näin kävi taas, tummennukset takas mutta ei ole tänä kesänä vielä mainittu...
ja eipä nämä suomen polisit saa puuttua ruotsalaisen auton rakenteeseen
Nyt ois vähän kiire jousien hommaamisen kans.Kun kl-varaosilla ois se eibachin sarja,mut se vissiin tiputtaa perää kans sen 35mm samoin kuin keulaa.Eli ei saa tuota lentoon lähtö efektiä sillä satsilla pois.Ja ne ei myy etujousia erikseen vaan pitäs koko satsi sitten ostaa.Vai onko se eibachin sarja nyt 35/35mm vai mikä?Ja mistä sais eteen noin 35-50mm madaltavat jouset?Mieluiten kohtuu edulliset.
toi remotionin auto on sedan, on ihan eri asia laskea sedania ja coupea! ainakin tämä pätee 6 pyttysissä. jos olisin omaani coupeen laittanu tommoset jouset niin olis osa takavannettaki menny kaaren sisään mikäli ois mahtunu nuila kulmila mitkä on säädetty renkaisiin!
toi remotionin auto on sedan, on ihan eri asia laskea sedania ja coupea! ainakin tämä pätee 6 pyttysissä. jos olisin omaani coupeen laittanu tommoset jouset niin olis osa takavannettaki menny kaaren sisään mikäli ois mahtunu nuila kulmila mitkä on säädetty renkaisiin!
höpön löpön... ihan yhtä paljon laskisi. coupessa on vaan kuulemma takakaarissa enemmän laskuvaraa.... :wink:
toi remotionin auto on sedan, on ihan eri asia laskea sedania ja coupea! ainakin tämä pätee 6 pyttysissä. jos olisin omaani coupeen laittanu tommoset jouset niin olis osa takavannettaki menny kaaren sisään mikäli ois mahtunu nuila kulmila mitkä on säädetty renkaisiin!
höpön löpön... ihan yhtä paljon laskisi. coupessa on vaan kuulemma takakaarissa enemmän laskuvaraa.... :wink:
tästä on ihan henkilökohtasia kokemuksia ja esimerkkejä...
noh voi olla, ehkä siinä sedanissa mihin sä oot verrannut on ollut perus alusta, mulla lähtökohta oli kuitenkin M-alusta, eli suht sama kuin jokaisessa coupessa ja madallus siihen pitää laskea 60/40-25/25 eli 35/15 on paperilla "todellinen" madallus, niin minun sedanissa kuin sinun coupessakin. :wink:
Nostetaan tää aihe vielä uudestaan ylös.Elikkäs minä laitoin tuohon kl-varaosilta saatavan H&R jousisetin.Kuva on vähän huono,mut mitä mieltä ootte?
Olisi tarkoitus saada tota omaa autoa matalemmaksi ja alustaa jäykemmäksi.
Rahaa ei ole käytettäväksi kuin 200-300€.
Vaihtoehtoja olisi muutama, mutta mietin kumpi niistä olisi parempi. Laikkamadallusta turha ehdottaa Auto on e36 318is, coupe vm.92
-Ostaa jäykemmät ja lyhyemmät jouset, ajattelin eteen noin 40mm lyhyempiä ja taakse joku 20-30mm. Takana on puolivuotta vanhat iskarit ja edessä en tiedä kuinka vanhat, mutta ihan ehjät ovat. Kestääkö nuo vakioiskarit tuollaista madallusta, etteivät menisi lyhempien jousien takia hajalle?
-Ostaa alustasarja. Rahaahan ei ole mihinkään kalliisiin ja laadukkaisiin sarjoihin. Mietin, että mitenkö tuollainen JOM alustasarja toimisi...? Hintaa olisi sillä 219€. Siinä tulee jouset ja iskarit ja madallus olisi 60/40mm.
Tiedän myös että renkaiden profiili ja vanteiden koko vaikuttaa tähän alustan jäykkyyteen, mutta nyt ei ole varaa sellaisiin.
Autossa tällä hetkellä 15" aluvanteet lähes uusilla 205/55 kesäkumeilla.
Mulla olis joutilaana tossa koni/h&r setti, joka on ollu vm.96 e36 is:ssä alla. Iskarareissa on jäykkyys säätö. En oo varma paljonko madaltaa, mut tossa kuva jossa kyseinen setti on alla.
E36 318s coupe -92 H&R -40/15 mm jousilla (renkaat 225/45R17). Nuo H&R jouset on todella laadukkaat ja mahtuvat budjettiisi. 3,5 vuoden kokemuksella voin kertoa, että toimii hyvin vakioiskareiden kanssa.
Comment