Elikkä tässä pari kuukautta ihmetellyt mihinkä öljyt katoaa ja muutama viikko sitten ilmamäärämittarin jälkeistä haitariputkea vaihtaessa huomasin, että sinnehän työntää huohotinputkesta(ko?) vähän öljyä. En kiinnittänyt siihen silloin sen enempää huomiota, kun en näitä vehkeitä juurikaan ymmärrä.
Nyt sitten lueskelin foorumia ja löysin keskusteluja Oil Separatorin kalvon rikkoutumisesta, mutta lähinnä M60 koneissa, jonka vuoksi sitten sieltä alkaa työntää öljyä imusarjaan.
Ilmeisesti myös M50-koneissa on tuo Oil Separator? Olisikohan se itsellä sitten vetelemässä viimeisiään? Mitään ulinaa en ole huomannut, kuten muilla enkä ole varma myöskään työntääkö vedätettäessä vielä sinistä savua, mutta pientä nyhtämistä olen joskus havainnut ja öljyä tosiaan häviää, mutta alle ei ole tiputellut, paitsi lumien aikaan muutaman tipan, tuolta imusarjan kohdilta ilmeisesti, koska entinen haitariputki oli juuri halki tuosta huohotinletkun liitoksesta.
Ohjeita ja jelppiä kaipaisin! :think
Nyt sitten lueskelin foorumia ja löysin keskusteluja Oil Separatorin kalvon rikkoutumisesta, mutta lähinnä M60 koneissa, jonka vuoksi sitten sieltä alkaa työntää öljyä imusarjaan.
Ilmeisesti myös M50-koneissa on tuo Oil Separator? Olisikohan se itsellä sitten vetelemässä viimeisiään? Mitään ulinaa en ole huomannut, kuten muilla enkä ole varma myöskään työntääkö vedätettäessä vielä sinistä savua, mutta pientä nyhtämistä olen joskus havainnut ja öljyä tosiaan häviää, mutta alle ei ole tiputellut, paitsi lumien aikaan muutaman tipan, tuolta imusarjan kohdilta ilmeisesti, koska entinen haitariputki oli juuri halki tuosta huohotinletkun liitoksesta.
Ohjeita ja jelppiä kaipaisin! :think
Comment