juu eli eilen ajon jälkeen käytin kierrokset rajottimessa(lastu on ni kiertää vähä enemmän)ei kuulunut erikoisia ääniä mutta yks pytty hävis..katoin tulpat niin yhessä oli jälki ja kärkiväli oli painunu kokonaan kiinni..olisko ottanu männät kiinni venttiileihin vai voiko jako hypätä tuolleen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 yks pytty hävis
Collapse
X
-
ketju voi olla antanut vähän periksi ja mäntä on päässyt tapaamaan venttiileitä.
vaihda tulppa uuteen ja kokeile käykö sitten kaikilla, jos ei niin kansi auki ja venttiiliremppaa.
ihan tästä asian vierestä sitten täytyy ihmetellä ääneen : miksi ihmeessä sitä vakio m50 konetta pitää kierrättää ylikierroksille ? tyhmyyskö ?
ei se kone luovuta normirajoittimen jälkeen juuri mitään voimaa, päinvastoin, hengitys loppuu ja kone kiertää vain sen takia kun jaksaa juuri ja juuri voittaa oman sisäisen kitkansa.
ei noi bimmerin moottorit ole mitään vteekkei, jos haluat koneen mikä kuulostaa kovasti kiertävältä niin suosittelisin auton myymistä ja tilalle hondan hommaamista.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
Comment