Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 328 takakelkan pusla

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jampuli
    Bimmer Rookie
    • Aug 2008
    • 171
    • Iisalmi

e36 328 takakelkan pusla

tuo nelos pusla numoroltaan 33171134910 on menny väljäks ja marmori tiskiltä kysäsin ja sanovat et saksassa nuo osat odottaa valmistajaa

eli löytyskö tollasta esim uretaanisena jostain? lähipitäjän varaosapuljut vaan nostavat käsiä ehdotuksia??
  • Supa
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 7597
    • Järvenpää

Aika outoa jos ei löydy mistään. Kyseessä siis perän etukiinikekumi jolla perämurikka tulee itse kelkkaan kiinni, eikö?
    Takana on 2 isompaa puslaa millä murikan takapuoli on kiinni kelkassa.
    KL-Varaosien nettikatalogi ainakin tuntee osan ja antaa hinnaksi 12euroa. Kannattaa kysyä sieltä.
    Kyllä niitä merkkiliikkeestä saa mutta jos menee saksasta tilaamiseksi niin siinä menee yleensä 1-2viikkoa.

EDIT: Ja mikäli etupusla oli haurastunut niin kannattaa samalla työllä laittaa takapuslatkin uusiks jos on vähänkään halkeemia havaittavissa.
    Ja myös nuo itse takakelkan puslat (4kpl) joilla kelkka tulee koriin kiinni, ovat ajanmyötä kuluvaista sorttia, jos niissä on repeämiä kannattaa jo miettiä ottaako takakelkan kokonaan alas ja vaihtaa kaikki takapään puslat kerralla kuntoon, näin itse ainakin tekisin.
    Last edited by Supa; 08-06-2009, 16:33.
    - E90 320i LCI M-sport -09
    - Porsche Boxster 987 2.7 -07

Comment

• Jampuli
      Bimmer Rookie
      • Aug 2008
      • 171
      • Iisalmi

Originally posted by Supa View Post
      Aika outoa jos ei löydy mistään. Kyseessä siis perän etukiinikekumi jolla perämurikka tulee itse kelkkaan kiinni, eikö?
      Takana on 2 isompaa puslaa millä murikan takapuoli on kiinni kelkassa.
      KL-Varaosien nettikatalogi ainakin tuntee osan ja antaa hinnaksi 12euroa. Kannattaa kysyä sieltä.
      Kyllä niitä merkkiliikkeestä saa mutta jos menee saksasta tilaamiseksi niin siinä menee yleensä 1-2viikkoa.

EDIT: Ja mikäli etupusla oli haurastunut niin kannattaa samalla työllä laittaa takapuslatkin uusiks jos on vähänkään halkeemia havaittavissa.
      Ja myös nuo itse takakelkan puslat (4kpl) joilla kelkka tulee koriin kiinni, ovat ajanmyötä kuluvaista sorttia, jos niissä on repeämiä kannattaa jo miettiä ottaako takakelkan kokonaan alas ja vaihtaa kaikki takapään puslat kerralla kuntoon, näin itse ainakin tekisin.
      kyllä niitä puslia on vaihettu mutta tämä jäi uupumaan... ja saksassa ei ole kuulema tällä hetkellä valmistajaa osille

Comment

• jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16418
        • Asikkala

Originally posted by duracel99 View Post
        ja saksassa ei ole kuulema tällä hetkellä valmistajaa osille
        Kuulostaa lievästi sanoen oudolle... :think

Comment

• Jampuli
          Bimmer Rookie