Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keskuslukitus haistatti pitkät! vm 91 e36

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • migself
    Bimmer Rookie
    • Jun 2005
    • 165
    • Sawo

    Keskuslukitus haistatti pitkät! vm 91 e36

    argh!

    juuri kun saatiin takaikkuna vaihdettua ja korjattua ovipahvin kiinnikkeet, kosahti keskuslukitus kiinni asentoon :o

    ikävää sinänsä, että jos nyt jättää avaimet sisään.. ei autoon pääse rikkomatta ikkunaa

    tämän vuoksi siis ikkuna nyt vaihdettiin ku kävi keväällä ohraiset keskuslukituksen kaa ja auto oli käynnissä..

    eli eli..

    saako keskaria mitenkään kierrettyä tai pois suljettua?

    vituttava vika kun ei aukea ku vänkärin ovi avaimella.. muut ovet eivät aukea edes nappia nostamalla??

    missä lie vika


    tuttaa aikalailla ku just olisin heittäny 17" pallot alle ja sit pesuun ja ->

    mutta ei niin ei. argh.
  • Juubi
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2004
    • 999

    #2
    Oletkos jo tutkinut ja korjannut takaluukun johtosarjan? Johdot murtuvat saranoinnin kohdalta ja aiheuttaa erilaisia vikoja. Haulla löytyy aiheesta lisää.

    Comment

    • migself
      Bimmer Rookie
      • Jun 2005
      • 165
      • Sawo

      #3
      erittäin hyvä vaihtoehto, mutta kun keskuslukitus jumittaa tällähetkellä "ON" asennossa niin mikään ovi ei aukea vapaaehtoisesti..

      tärkein olisi nyt saada auki tuo keskuslukitus..

      Comment

      • migself
        Bimmer Rookie
        • Jun 2005
        • 165
        • Sawo

        #4
        eikö mitään ideaa?

        yksi kaveri oli sanonut että keskuslukituksen pitäisi naksahtaa pois päältä kun akunkengän ottaa pois.. mutta eihän se niin mäne?

        neuvoja dude!

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8262
          • Järvikylä (Nakkila)

          #5
          Originally posted by migself View Post
          eikö mitään ideaa?

          yksi kaveri oli sanonut että keskuslukituksen pitäisi naksahtaa pois päältä kun akunkengän ottaa pois.. mutta eihän se niin mäne?

          neuvoja dude!
          ei mene tietenkään.. jos olisi näin toteutettu niin akku olisi joka aamu tyhjä ja ovet auki

          lukkoseppä tai ikkuna paskaksi.. kumpi sitten tuleekaan halvemmaksi..
          jos tunnet automurtojen ammattilaisia niin kai sen jollain sopivasti muotoillulla rautalangalla saanee auki..
          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • Juubi
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2004
            • 999

            #6
            Lukot ovat ilmeisesti takalukossa kun ei nupista aukea. Melkein kaivelisin keskuslukituksen boksin esille ja lähtisin sieltä pinneistä käskyttämään ovia auki. Jos nyt oikein ymmärsin niin pääset repsikan ovesta kuitenkin sisälle?

            Comment

            • migself
              Bimmer Rookie
              • Jun 2005
              • 165
              • Sawo

              #7
              Originally posted by Juubi View Post
              Lukot ovat ilmeisesti takalukossa kun ei nupista aukea. Melkein kaivelisin keskuslukituksen boksin esille ja lähtisin sieltä pinneistä käskyttämään ovia auki. Jos nyt oikein ymmärsin niin pääset repsikan ovesta kuitenkin sisälle?
              kyllä. siis repsikan puolen ovi on auki ja aukeaa avaimella, mutta ei vaikuta keskuslukituksen toimintaan mitenkään.

              kuskinpuoli on täysin jumissa avainta myöten. ei käänny auki asentoon ollenkaan.. toisaalta ei ole kääntynyt yli vuoteen.. eli ovet on täytynyt laittaa aina kiinni vänkärin ovesta. tämäkin voi vaikuttaa siis asiaan?

              mutta siis keskuslukituksessa ei ole minkäänlaista elämää. takaovia vaikka nyhtää napista niin mitään ei tapahdu.


              mistähän päin uskaltaisi sitä keskarin boksia alkaa etsiä? Löytyykö konehuoneen puolelta vai onko kojiksen uumenissa? vai peräti ovessa :o

              Comment

              • Juubi
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2004
                • 999

                #8
                Originally posted by migself View Post
                mistähän päin uskaltaisi sitä keskarin boksia alkaa etsiä? Löytyykö konehuoneen puolelta vai onko kojiksen uumenissa? vai peräti ovessa :o
                Jos nyt oikein muistan niin tuo on repsikan kick-panelin takana varustettuna valkoisella liittimellä.

                Comment

                • hoocee325
                  BTCF Member
                  • Mar 2006
                  • 153

                  #9
                  Originally posted by migself View Post
                  kyllä. siis repsikan puolen ovi on auki ja aukeaa avaimella, mutta ei vaikuta keskuslukituksen toimintaan mitenkään.

                  kuskinpuoli on täysin jumissa avainta myöten. ei käänny auki asentoon ollenkaan.. toisaalta ei ole kääntynyt yli vuoteen.. eli ovet on täytynyt laittaa aina kiinni vänkärin ovesta. tämäkin voi vaikuttaa siis asiaan?

                  mutta siis keskuslukituksessa ei ole minkäänlaista elämää. takaovia vaikka nyhtää napista niin mitään ei tapahdu.


                  mistähän päin uskaltaisi sitä keskarin boksia alkaa etsiä? Löytyykö konehuoneen puolelta vai onko kojiksen uumenissa? vai peräti ovessa :o
                  se on hanskalokeron takana ihan oikeessa kulmassa musta boksi.. siinä on yks matolaatikko sen edesä..

                  Comment

                  • makkis
                    BTCF Member
                    • Feb 2005
                    • 5152
                    • Kouvola, Savisto

                    #10
                    Tosiaan sitä boksia vaan näpräilemään ja sen jälkeen ensimmäisenä ne takaluukun johdot tarkastukseen
                    Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
                    Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
                    Virallinen Xhp jälleenmyyjä

                    Comment

                    • migself
                      Bimmer Rookie
                      • Jun 2005
                      • 165
                      • Sawo

                      #11
                      kiitoksia neuvoista!

                      eli hanskis irti tämänpäivän nimissä vielä jos jaksaa. vatun kuuma ja ilmasto ku kasvihuoneessa

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎