Ongelmana siis on, että kun moottorin lyö tulille niin tyhjäkäynti heittelee n. 400-800rpm ja välillä sammuu. Paikallaan täyskaasulla moottori miettii n. 2sec ja sitten kierrokset nousee rivakasti normaaliin tapaan, mutta välittömästi kun kierrokset laskee tyhjäkäynti kierroksille niin moottori sammuu. Selvää pauketta imupuolella ku tasasesti pitää kierroksia esim. 3000rpm sekä pientä epätasaisuuta.
Liikkelle en edes ole yrittänyt ja siitä mitään hyötyä tuskin onkaan.
Olin siis tankkaamassa autoani ihan normaalisti ja auto toimi ennen tätä moitteetta. Tankilta startatessani kyseinen käyntiongelma ilmaantua sekä jarrupoljin aivan kivikovaksi ??
Alipaineletkut ja liittimet on katsottu että kaikki on kyllä paikallaan enkä vuotoja havainnut. Uusi alkuperäinen lambda anturi juuri vaihdettu. Mittauksia en ole vielä tehnyt antureista.
Omat epäilykset kohdistuu kampiakselin asentotunnistimeen ja ilmamäärämittariin anturipuolelta mutta mistä kyseinen jarruongelma.
Sattumaan en usko, että tehostin + jokin anturi yhtäaikasesti kaput. :think
Vinkkejä vailla!
Kiitos jo etukäteen.
Liikkelle en edes ole yrittänyt ja siitä mitään hyötyä tuskin onkaan.
Olin siis tankkaamassa autoani ihan normaalisti ja auto toimi ennen tätä moitteetta. Tankilta startatessani kyseinen käyntiongelma ilmaantua sekä jarrupoljin aivan kivikovaksi ??
Alipaineletkut ja liittimet on katsottu että kaikki on kyllä paikallaan enkä vuotoja havainnut. Uusi alkuperäinen lambda anturi juuri vaihdettu. Mittauksia en ole vielä tehnyt antureista.
Omat epäilykset kohdistuu kampiakselin asentotunnistimeen ja ilmamäärämittariin anturipuolelta mutta mistä kyseinen jarruongelma.
Sattumaan en usko, että tehostin + jokin anturi yhtäaikasesti kaput. :think
Vinkkejä vailla!
Kiitos jo etukäteen.
Comment