Moi,
Täältä varmastikin löytyy joku kaveri joka osaa hieman selventää.. Eli mitenkäs tuon huohotinletkun päässä olevan venttiilin tulisi toimia oikeasti? Onko niin, että kun kierrokset tipahtaa tyhjäkäynnille, niin venttiilin pitäisi sulkeutua? Voiko mitenkään todentaa, että venttiili olisi parhaat päivänsä nähnyt? Joku vihjaisi, että jos letkun päähän puhaltaa, ilmaa ei pitäisi tulla läpi..(?!)
Homman nimi on se, että kävin päästömittauksessa tänään, niin hiilivety -arvot pyöri tuolla 200-300 välillä muuten, mutta kun huohotinletkun vetäs irti, niin rauhoittui 30-60 paikkeille..
Lappu tuli tietty, mutta kiinnostaisi tietää mistä moinen voisi johtua..
Kiitokset avusta jo ennakkoon, taas.
Täältä varmastikin löytyy joku kaveri joka osaa hieman selventää.. Eli mitenkäs tuon huohotinletkun päässä olevan venttiilin tulisi toimia oikeasti? Onko niin, että kun kierrokset tipahtaa tyhjäkäynnille, niin venttiilin pitäisi sulkeutua? Voiko mitenkään todentaa, että venttiili olisi parhaat päivänsä nähnyt? Joku vihjaisi, että jos letkun päähän puhaltaa, ilmaa ei pitäisi tulla läpi..(?!)
Homman nimi on se, että kävin päästömittauksessa tänään, niin hiilivety -arvot pyöri tuolla 200-300 välillä muuten, mutta kun huohotinletkun vetäs irti, niin rauhoittui 30-60 paikkeille..
Lappu tuli tietty, mutta kiinnostaisi tietää mistä moinen voisi johtua..
Kiitokset avusta jo ennakkoon, taas.
Comment