Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 -95 328: Kynnyskoteloiden harmaa väri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arnop
    Bimmer Rookie
    • Jul 2004
    • 55
    • Pohjois Espoo

    E36 -95 328: Kynnyskoteloiden harmaa väri?

    Minulla on autossa kynnyskoteloissa ja puskureiden alaosassa harmaa maalaus alkuperäisen värin päällä. Auton väri on Montrealblau. Omasta mielestäni harmaa alaosa sopii kyseiseen väriin erittäin hyvin. Mikä mahtaa olla alkuperäinen värinumero kyseiselle harmaalle??? Laakkoselta kun kysyy niin heidän mielestään mitään harmaata ei koskaan missään ole ollutkaan. Käsittääkseni vuoteen -96 asti E36:ssa on ollut harmaa kynnyskotelo.
    E36 328 touring -95
  • Mumtsi
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2008
    • 282
    • Kotka

    #2
    Kyllä tuo maalaus taitaa olla jälkeenpäin tehty, itse en ainakaan ole koskaan nähnyt E36:ssa harmaata alaosaa, niinkuin E34 M5:ssa. Tai sitten ne alaosat on ollu maalaamattomia ja harmaantuneet ajan kuluessa.
    - Isi mikä toi on?
    - Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..

    Comment

    • intfreak
      Bimmer Enthusiast
      • May 2003
      • 2966
      • Uusikaupunni

      #3
      Omassa compactissa oli harmaat alareunat ja silloin muistaakseni luin jostain päin internetsiä, että se olis jotai kiveniskumassan tyylistä joka olisi kunnon aineilla lähtenyt jos jaksoi tarpeeks hinkata. Taisipa ko. operaatiosta olla jotain kuviakin, tämä siis vuonna -03 ja auto oli -95.
      N62 Money Spender Club

      Comment

      • arnop
        Bimmer Rookie
        • Jul 2004
        • 55
        • Pohjois Espoo

        #4
        Olen nähnyt useita vastaavia autoja. Harmaa maalus ei ole mitään kiveniskumassaa vaan ihka oikeata automaalia. Joillakin foorumeilla sitä hinkataan mitä erilaisimmilla tököteillä pois.
        Tässä on esim yksi kuva jossa vastaava maalaus on !

        Attached Files
        E36 328 touring -95

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎