Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 325i kysymyksiä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ^slayer^
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2008
    • 244
    • Kokkola

    e36 325i kysymyksiä

    Tuollainen auto omistuksessa ja pari asiaa ihmetyttää:
    1. Ykkösellä sudittaessa esim liikennevaloista lähdettäessa auto pomppii hirveästi. normaalia? jos ei niin mikä sen aiheuttaa? kun toinen rengas lopettaa polttamisen loppuu myöskin tärinä.
    2. miten todeta jos lukkoperä rikki? Myynti-ilmoituksessa oli maininta lukkoperästä, mutta pikkuisenkaan heittää linkkuun nii alkaa pyörittämään vain yhdellä. ja auto ylös nostettuna pyöriteltiin renkaita niin vain toinen pyöri. (viilattu kylmästi linssiin?)
    3. Kait tällaisen auton pitäisi jaksaa, pienellä kytkimen hipaisulla viimeistään, polttaa kumia 2. vaihteella? itsellä se on työn ja tuskan takana koska kytkin ei pidä. normaalia vai kytkin remppaa tiedossa?

    Kiitokset vastanneille!
  • Mumtsi
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2008
    • 282
    • Kotka

    #2
    1. Todennäköisesti takakelkan puslat ovat niin risat että pompottaa sen takia.
    2. Jos perä tunkattuna ylös ja toisesta pyörästä pyörittämällä toinen pyörä pyörii vastakkaiseen suuntaan niin autossa ei ole lukkoa. Jos pyörii samaan suuntaan niin lukko löytyy.
    3. Ei pitäisi jaksaa, kytkin voi olla jo kulunut mutta se ei vaikuta kumin palamiseen jos ei luista.
    - Isi mikä toi on?
    - Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..

    Comment

    • ^slayer^
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2008
      • 244
      • Kokkola

      #3
      Originally posted by Mumtsi View Post
      1. Todennäköisesti takakelkan puslat ovat niin risat että pompottaa sen takia.
      2. Jos perä tunkattuna ylös ja toisesta pyörästä pyörittämällä toinen pyörä pyörii vastakkaiseen suuntaan niin autossa ei ole lukkoa. Jos pyörii samaan suuntaan niin lukko löytyy.
      3. Ei pitäisi jaksaa, kytkin voi olla jo kulunut mutta se ei vaikuta kumin palamiseen jos ei luista.
      1. ok
      2. toinen ei pyöri mihinkään suuntaan auto ylhäällä. pysyy siis paikallaan. lukko rikki vai avoin perä?
      3. siis kytkin alkaa luistamaan jos olosuhteet ei otolliset (sadekeli tai ym.)

      Comment

      • Muurahainen
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

        #4
        2. siinä on joko lukko rikki tai avoin perä. Vetarin tumpin irroittamalla näkee onko lukkoa.

        Comment

        • Jürgen_
          Bimmer Enthusiast
          • May 2008
          • 2707
          • Mylsä

          #5
          2. jos sulla on vaihde päällä niin silloin on vetari poikki :think kun se toinen pyörii herkästi, toinen ei...
          Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

          Comment

          • Mumtsi
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2008
            • 282
            • Kotka

            #6
            2. Vaihde täytyy olla päällä, muuten toinen pyörä ei pyöri. Veikkaus ettei ole lukkoa.
            - Isi mikä toi on?
            - Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..

            Comment

            • Jonte84
              Newbiemmer
              • Sep 2008
              • 6

              #7
              Ja budjettiratkaisut noihin ongelmiin:
              1. Älä polta liikennevaloissa kumia.
              2. Luultavasti viilattu linssiin => vakio perä => tyydy siihen.
              3. Kyllä se linkkuun lähtee sopivissa olosuhteissa myös kakkosella => älä revi sitä kytkintä.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎