Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 coupe kysymys, istumapaikoista?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pacce
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 99
    • Pirkanmaa from Nokia

    e36 coupe kysymys, istumapaikoista?

    Morjens.
    Kertokaas, onko E36 korimallin coupe rekisteröity aina 4:lle, siis löytyykö mistään vuosimallista takapenkiltä turvavöitä 3:lle? :think Ainakin mun tietojen mukaan takaa löytyy vain vyöt kahdelle.
  • Juh4
    Moderator
    • Oct 2004
    • 5446
    • Seinäjoki

    #2
    Originally posted by pacce View Post
    Morjens.
    Kertokaas, onko E36 korimallin coupe rekisteröity aina 4:lle, siis löytyykö mistään vuosimallista takapenkiltä turvavöitä 3:lle? :think Ainakin mun tietojen mukaan takaa löytyy vain vyöt kahdelle.
    Kyllä sielä on keskelläki vyöt ihan normaalisti.
    -Official member of BTCF-Sauna team-

    Comment

    • pacce
      Bimmer Rookie
      • Feb 2007
      • 99
      • Pirkanmaa from Nokia

      #3
      Onko tosiaan näin jos on niin olen saanut sitten väärää tietoa.
      Hyvä jos löytyy

      Comment

      • VilleVee
        Bimmer Rookie
        • Sep 2006
        • 95

        #4
        Riippuu autosta. Mulla on ollut kaksi 328i coupea, toisessa oli keskivyö, toisessa ei. Eli toinen jouduttiin rekisteröimään maahan tuotaessa nelipaikkaiseksi, toinen meni normaalisti viisipaikkaiseksi.

        Ja kylläl sitä keskivyötä sieltä sitten etsittiin ihan riittävän perusteellisesti :-D Eli ei varmasti ollut missään "piilossa penkkien välissä" tms.

        Comment

        • Calypsocoupe
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 2932
          • Vihti

          #5
          Voisko nelipaikkaisuus olla maksuton lisävaruste tyyliin E81? Mahtaako maksaa muuten vaivaa änkeä sinne kolmea, meinaan niiden tarvii olla sitten jo niin nuoria ettei taida maksaa vaivaa? :-D Kyllähän tuolla kahta aikuista tilapäisesti kuljettaa, mutta että kolmatta ja vöissä...
          - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

          Comment

          • metanolman83
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2006
            • 249
            • itä suomi

            #6
            jossain bmw esitteessä taitiin mainita jotain näin "tämä hieno 4 paikkainen coupe..." mutta tehty molempina. itsellä oli -94 325 ja oli 5 paikkainen..löytyis varmaan googlella asiasta jotain jos jaksais etsiä. tuo esite ainakin löytyi pdf:nä jostakin googlen avulla

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎