Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 alustasarjojen erot.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • full
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 1214
    • Tampere

    E36 alustasarjojen erot.

    Eli E36 alustaa kun menee ostamaan tai seurailee lehdistä niin setin perässä yleensä lukee joko 6-syl tai 4-syl.. itseä nyt hieman mietityttää tässä että mahtaako noissa nyt oikeasti olla mitään eroa? lähinnä mahdollinen jäykempi keula isompaa moottoria varten mutta ei kyllä oikein muuta tule mieleen.

    eli emännän auto on 318i -97 ja siihen saatiin testiin KW alustasarja joka on ollut 325:ssa.. vielä en ole testannut yhtäkään palikkaa joten siksi kysynkin etukäteen että aknnattaako lähteä edes koittamaan
    BMW M535iA -86
    Volvo V90 -18
  • full
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 1214
    • Tampere

    #2
    eikö muka kukaan osaa sanoa mitään?
    BMW M535iA -86
    Volvo V90 -18

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16368
      • Asikkala

      #3
      Originally posted by full View Post
      eikö muka kukaan osaa sanoa mitään?
      Kyllä ne 6-syl. jouset taitaa olla jäykemmät kuin 4-syl. Tietysti jos ne ei tunnu alla pahalta niin ajoa vaan mutta nehän on vielä paketissa ?

      Comment

      • full
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2005
        • 1214
        • Tampere

        #4
        nuo on käytetyt ja 3000km ollu auton alla.. sain testiin jos toimii niin maksan mutta jos ei pelaa niin palautan.

        juuri rupesin etupäätä purkamaan ja jopa yhden pultin saanut auki.. nyt tapellaan sitten parin pultin kanssa jotka on jämähtäny oikein kunnolla.. kokeiltu jo pulttipyssyllä jne mutta ei tunnu aukeevan
        BMW M535iA -86
        Volvo V90 -18

        Comment

        • full
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2005
          • 1214
          • Tampere

          #5
          Noniin.. alustasarja on saatu pari tuntia sitten alle kokonaisuudessaan.

          alkukankeutta oli hieman mutta kun löyty oikeat työkalut niin eteni kivasti. näemmä kunnon lenkkiavain ja iso leka on parhaat työkalut pulttien avaukseen. räikällä sai vaan nuljattua kantaa ja pulttipyssy ei jaksanu moisia avata vaikka kuinka täryytti.

          lopputulos on että auto madaltu ehkä 10mm perästä ja keulasta 30mm. eli sitä mitä haettiinkin.. toki ulkonäöllisesti keulasta olis saanu vielä lähteä enemmän mutta mielummin mennään tässä tapauksessa ajo-ominaisuuksien mukaan. nyt uskaltaa kivasti mennä mutkaan niin ettei peili ota kiinni asfalttiin.
          BMW M535iA -86
          Volvo V90 -18

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎