Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tehot katoo 328 e36

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hawk_
    Bimmer Rookie
    • Jan 2007
    • 186
    • Tampere

    Tehot katoo 328 e36

    Ongelma on se että kun auto lämpiää niin alkaa tapahtuun, tehot katoo välillä ja jos on paikoillaan (esim. valoissa) voi sammua. Kylmänä ei ongelmia, kun tehot katoo niin auto on käynnistettävä uudestaan mutta tehot ei pakosta palaa vaan on edelleen hukassa. Ja silloin auto käynnistyy vaivoin. Mielestäni kun on lämmintä niin sitä tapahtuu useammin. Esim yöllä sitä ei tapahdu niin usein. Myös jos antaa kaasua enemmän, silloin myös katoo tehot. Esim tänään kun ajoin motarilla ja kiihdytin 110:stä 140:een, vaihde oli koko ajan vitosella, ja tämän kiihdytyksen jälkeen kun paino kaasua ei tapahtunu mitään muuta ku vauhti alko hidastuun. Ajattelin vaihtaa pienempää mutta kun painoin kytkimen pohjaan, niin noin 100km/h vauhdissa auto sammu, kojetaulussa sytty ne perkeleen punaset valot jne. Apuja kaivataan!
    ex. BMW E46 320i Sedan -03
    ex. BMW E39 530dA -01
    ex. BMW E36 328i Coupé -97
    ex. BMW E36 325i Coupè -93
    ex. BMW E36 318iS Coupè -92
  • mika68
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1966
    • ......

    #2
    ......
    Last edited by mika68; 07-09-2012, 09:06.

    Comment

    • Hawk_
      Bimmer Rookie
      • Jan 2007
      • 186
      • Tampere

      #3
      Originally posted by mika68 View Post
      Jos aloittaisit perinteisellä vikakoodien lukemisella. Saattaa selvitä suoraan sillä?
      Vikakoodit kertaalleen luettu, ei kuulemma näyttänyt mitään.. Mutta jos ne vielä jossain muualla lukis sitte.
      ex. BMW E46 320i Sedan -03
      ex. BMW E39 530dA -01
      ex. BMW E36 328i Coupé -97
      ex. BMW E36 325i Coupè -93
      ex. BMW E36 318iS Coupè -92

      Comment

      • Supa
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2005
        • 7597
        • Järvenpää

        #4
        Seuraavaksi livedatan seurantaa ajaessa, kannattaa tällöin koittaa saada tilanne päälle missä meno hyytyy.
        Tällöin olisi hyvä verrata ilmamassamittarin tietoa laskennalliseen tietoon sekä katsoa onko imuilman sekä jäähdytinnesteen lämmöt kohdallaan.
        Tietysti kaikki muutkin anturitiedot kannattaa katsoa läpi että näyttää oikein mutta noi nyt kriittisempinä.

        Perusasiat kannattaa tietysti katsoa huolella läpi kuten imuvuodot, antureiden ja muiden liitokset sekä mahdollisesti vuotavat venakopan tiivisteet (uiko tulpat öljyssä siis).
        - E90 320i LCI M-sport -09
        - Porsche Boxster 987 2.7 -07

        Comment

        • Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

          #5
          Onkos ne mahdolliset imuvuodot suljettu jo pois?

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎