Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 M3 koiranluun pituus??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • e36coupe
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 718
    • Nokia

    e36 M3 koiranluun pituus??

    Oli tarkoitus vaihtaa eteen koiranluut -97 M3:een. Hain Realoemin osanumeron mukaisen osan ja ajelin tallille vaihteleen osia. Autossa oli kuitenkin noin 20 cm pituinen "yhdysnivel" ja minulle myyty osa oli noin 26 cm.

    Minkä pituinen koiranluu autossa kuuluu olla? Eli onko minulle myyty väärä osa vai onko autooni vaihdettu erimallinen kuin originaali osa. Autossa on KW Variante 3 alustasarja, jonka edellinen oli asentanut...

    Arvauksia ja mittoja otetaan vastaan...
    Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20

    Työn alla: E21 320/6
    Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21
  • Ha2
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1786
    • Oulu

    #2
    Paljon madaltavien alustasarjojen kanssa joutuu käyttämään lyhennettyä koiranluuta.
    E61 525d LCI

    Comment

    • mtv67
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2008
      • 364
      • Kokkola

      #3
      Originally posted by e36coupe View Post
      Oli tarkoitus vaihtaa eteen koiranluut -97 M3:een. Hain Realoemin osanumeron mukaisen osan ja ajelin tallille vaihteleen osia. Autossa oli kuitenkin noin 20 cm pituinen "yhdysnivel" ja minulle myyty osa oli noin 26 cm.

      Minkä pituinen koiranluu autossa kuuluu olla? Eli onko minulle myyty väärä osa vai onko autooni vaihdettu erimallinen kuin originaali osa. Autossa on KW Variante 3 alustasarja, jonka edellinen oli asentanut...

      Arvauksia ja mittoja otetaan vastaan...
      kw sarjan mukana tulee lyhyemmät koiranluut ku mitä alkuperäiset.Usparts ainaki myy noita lyhyempiä luita.
      e36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
      e60 535d -05 "AC SCHNITZER"

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎