Eipä tuo öljy siellä mitään uutta ole..Alkaa olemaan nää vehkeet sen verran oikeasti ajettuja että väkisinkin huohottaavat, puhumattakaan siitä, notta löytyykö sielä noita sen aikaisia hienoja päästöjen kierrätys keksintöjä mitkä sotkee sen imusarjan.
Mutta, muistappa sitten että tuon koneen nokat ovat ontot, joten kotikonstein irroittaminen sekä kiinnittäminen on haastavaa, katkeavat varsin herkästi. Jos ei hommasta kokemusta ole, eikä ole vena työkaluja ole, niin suosittelen viemään koneistamolle.
Kannenpultit joudut luonnollisesti ostamaan uudet, samoin yläpään tiivistesarjan jos meinaat saada auton vielä käymään asiallisestikkin.
Laatikoista, muistelen että jossain malleissa on ollut ZF:n laatikkoa ja jossain getraggeja..525iivarissa ZF taitaa olla yleisempi, itse konehan on täysin sama ö-pohjaa ja muutamaa muuta juttua lukuunottamatta..Eli kävisikö sitten suoraan, mene ja tiedä.
Mutta, muistappa sitten että tuon koneen nokat ovat ontot, joten kotikonstein irroittaminen sekä kiinnittäminen on haastavaa, katkeavat varsin herkästi. Jos ei hommasta kokemusta ole, eikä ole vena työkaluja ole, niin suosittelen viemään koneistamolle.
Kannenpultit joudut luonnollisesti ostamaan uudet, samoin yläpään tiivistesarjan jos meinaat saada auton vielä käymään asiallisestikkin.
Laatikoista, muistelen että jossain malleissa on ollut ZF:n laatikkoa ja jossain getraggeja..525iivarissa ZF taitaa olla yleisempi, itse konehan on täysin sama ö-pohjaa ja muutamaa muuta juttua lukuunottamatta..Eli kävisikö sitten suoraan, mene ja tiedä.
Comment