voi poistaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
voi poistaa
Collapse
X
-
Originally posted by rasanttu View PostEi oo mitään faktaa, mutta muistelen jossain juuri olleen juttua että vilkkuminen meinais viallista öljynpaineanturia?
tuskin se vielä vakavaa on ku kumminkin öljynpaine valo sammuu heti ku pistää koneen käyntiin.
Comment
-
-
Originally posted by PUDE m3evo View Posteli kun laittaa virrat päälle niin semmoinen punainen tippakannunkuva vilkkuu kymmenen kertaa?
öljyä on tikun ylärajaan asti.:think
oisko joku anturi paskana? ainakin oon ajellu sillä jo viikon vaikka se vilkkuu eikä oo vielä hajonnu.
auto on -97 m3 3.2e36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
e60 535d -05 "AC SCHNITZER"
Comment
-
-
Originally posted by Jalluton View PostMinulla sama ongelma ja auto menee ensiviikolla huoltoon, jossa vaihdetaan samalla öljynpaineanturi. Olen ymmärtänyt että alkuvälkyttäminen johtuu paineanturista, en kylläkään ole varma. eli onko varmaa fakta että kumpi tuo on?e36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
e60 535d -05 "AC SCHNITZER"
Comment
-
-
Originally posted by Jalluton View PostMinulla sama ongelma ja auto menee ensiviikolla huoltoon, jossa vaihdetaan samalla öljynpaineanturi. Olen ymmärtänyt että alkuvälkyttäminen johtuu paineanturista, en kylläkään ole varma. eli onko varmaa fakta että kumpi tuo on?
Comment
-
Comment