Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 325i Perä...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dr_ink
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 402
    • Vantaa

E36 325i Perä...

käsittääkseni ko.autoissa ei ole lukkoperää vakiona. Ja saksan tuliaisissa vissiin vain harvoissa. Olen elänyt siinä käsityksessä että kun maahantuoja tilaa auton niin se tilaa sen "nordic" varustuksella johon kuuluu lukkoperä?! Joku korjannee jos olen väärässä.

Nii ja jos joku viel kertois samaisesta autosta missä mahtaa olla ajotietokoneen lämpötila-anturi?
    - Trying is the first step towards Failure -

• reddewil
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 3015
    • West Coast

Re: E36 325i Perä...

Originally posted by Dr_ink
    käsittääkseni ko.autoissa ei ole lukkoperää vakiona. Ja saksan tuliaisissa vissiin vain harvoissa. Olen elänyt siinä käsityksessä että kun maahantuoja tilaa auton niin se tilaa sen "nordic" varustuksella johon kuuluu lukkoperä?! Joku korjannee jos olen väärässä.

Nii ja jos joku viel kertois samaisesta autosta missä mahtaa olla ajotietokoneen lämpötila-anturi?
    Anturi on kuskinpuolen ilmatunnelissa, siinä mikä ohjaa ilmaa puskurilta jarrulle...
    Ei "nordic" -pakettiin mitään lukkoja kuulu... Taitanu olla penkin lämppärit talvirenkaat ja villarukkaset... Vehon räätälöimänä
    ...

Comment

• Stargazer
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 1666
      • Haapajärvi

Re: E36 325i Perä...

Itselläni on "saksantuliainen" ja autossa on kitkalukko! En sitten tiedä miten paljon niitä juuri saksassa olevissa autoissa on..
      ex. E39 535i V8, E36 325i coupé

© Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni!
      © No matter, try again, fail again, fail better!

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎