Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 tarvikeosista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Atte.H
    Bimmer Rookie
    • Nov 2009
    • 96
    • Suomi

    e36 tarvikeosista

    Moi vaan kaikille.

    Tuli hommattua AVK:lta 318is coupe -93. Alustavaurioita siinä olis vähän (ainakin oikea raidetanko kokonaisuudessaan sekä tukivarsi menee vaihtoon).

    Mutta itse kysymykseen: onkohan kukaan tilannut tuolta tocarilta mitään tarvikeosaa autoonsa? Mitenhän nuissa tarviketukivarsissa kestää nuo nupit, ja onko ne vaihdettavissa esim. tässä mallissa?
  • Micce///M
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2008
    • 3552
    • Hämeenlinna

    #2
    Originally posted by Atte.H View Post
    Moi vaan kaikille.

    Tuli hommattua AVK:lta 318is coupe -93. Alustavaurioita siinä olis vähän (ainakin oikea raidetanko kokonaisuudessaan sekä tukivarsi menee vaihtoon).

    Mutta itse kysymykseen: onkohan kukaan tilannut tuolta tocarilta mitään tarvikeosaa autoonsa? Mitenhän nuissa tarviketukivarsissa kestää nuo nupit, ja onko ne vaihdettavissa esim. tässä mallissa?
    http://www.tocar.fi/alatukivarsi-oik...laa-p-203.html
    OEM-laatua näyttäisi olevan, kaiketi samaa tavaraa myy kl-varaosat. Eli kestää varmasti, ellei ole valmistusvikoja.

    Nupit? Tarkoitatko palloniveliä?

    Comment

    • Jpää
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2007
      • 1909
      • Ylitornio

      #3
      Originally posted by Atte.H View Post
      Moi vaan kaikille.

      Tuli hommattua AVK:lta 318is coupe -93. Alustavaurioita siinä olis vähän (ainakin oikea raidetanko kokonaisuudessaan sekä tukivarsi menee vaihtoon).

      Mutta itse kysymykseen: onkohan kukaan tilannut tuolta tocarilta mitään tarvikeosaa autoonsa? Mitenhän nuissa tarviketukivarsissa kestää nuo nupit, ja onko ne vaihdettavissa esim. tässä mallissa?
      http://www.tocar.fi/alatukivarsi-oik...laa-p-203.html
      itse olen tilannut about kaikki alustan osat tuolta mitä oon itelle laittanut....
      jos tarkoitat nupeilla alapalloja niin kestää kai ne saman kestää mitä muutkin...
      tuohan oli OEM-laatua.
      VW Crafter
      e90 320d
      ex:
      f31 320xda
      e61 530da
      e38 740d
      e34 535 bt
      e39 540ia
      Pårkkana E36
      e46 320 d
      e34 525 tds


      Comment

      • Atte.H
        Bimmer Rookie
        • Nov 2009
        • 96
        • Suomi

        #4
        Kiitoksia vastauksista.

        Tarkoitin palloniveliä niillä nupeilla.

        Huomasin itekkin että osia ainakin väitetään OEM-laatuisiksi. Kuitenkin mietitytti että onko se vaan mainospuhetta, mutta nyt uskallan varmaan tilata sieltä itekkin .

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎