Joo elikkä auto ei lähde käyntiin koska se kampiakselin asentotunnistimen "hampikas" meni hajalle että onko kukaan ennen ottanut sitä irti? Ollaan isännän kans koitettu pulttipyssyllä irrottaa mutta ei.. Ja sitte otettii hylsä ja pitkä jatko ja toinen vääns ja toinen hakkas mutta ei.. Että pittääkö hankkia jostaki viel isompi pulttipyssy ja kompura että saa isommilla paineilla jyskyttää irti sitä?:think
e36 -91vm. kampiakselin asentotunnistimen vaihto
Collapse
X
-
mun mielest se hammas kehä on kiinni niillä kuudella pultilla joten sitä kuningas pulttia ei tarvitse edes avata...Originally posted by KooDee_ View PostJoo elikkä auto ei lähde käyntiin koska se kampiakselin asentotunnistimen "hampikas" meni hajalle että onko kukaan ennen ottanut sitä irti? Ollaan isännän kans koitettu pulttipyssyllä irrottaa mutta ei.. Ja sitte otettii hylsä ja pitkä jatko ja toinen vääns ja toinen hakkas mutta ei.. Että pittääkö hankkia jostaki viel isompi pulttipyssy ja kompura että saa isommilla paineilla jyskyttää irti sitä?:thinkNissan Skyline Gts-T R33
-
Pikkupulteilla on kiinni siinä laipassa, laipan mutteri on kovaa kiinni taasen. Jos se kerta pitää irrottaa, niin kunnon pulttipyssyllä ja kompurulla tippuu sekunnissa lattialle. Pikkuvehkeillä varmaan mahdoton irrottaa, momentti sille mutterille taisi olla pitkälti yli 400nm.
Comment
-
Kampuran pultti 410nm. Mutta eihän sitä tarvi irrottaa kuten Micce//M tuossa totes.
e: Niin ainakin m50, mut tuossa ei lue mikä moottori sulla on.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Originally posted by JJT View PostKampuran pultti 410nm. Mutta eihän sitä tarvi irrottaa kuten Micce//M tuossa totes.
e: Niin ainakin m50, mut tuossa ei lue mikä moottori sulla on.
joo eli kyseessä on m50b25 kone.. joo no pitänee huomena kahtella ettää irtuaako se ku otti ne 6 pientä pulttia irti.. sain paikalliselta korjaamolta niksejä jos ei tollee irtua.. http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ration_damper/ tosa ois räjäytys kuva siittä että minusta tosa "kuningaspultin" jälkeen on tommonen holkki joka kiilaa ton laipan kiinni.. mutta huomenahan sen sitte näkkeepi..Last edited by KooDee_; 01-12-2009, 21:50.
Comment
-
Kyllä se irtoo kun ottaa ne 6 pulttia.Originally posted by KooDee_ View Postjoo eli kyseessä on m50b25 kone.. joo no pitänee huomena kahtella ettää irtuaako se ku otti ne 6 pientä pulttia irti.. sain paikalliselta korjaamolta niksejä jos ei tollee irtua..Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Siis pitääkö nyt saada irti tuo osa.nro 1 eli dampperi vai vielä tuo osa 6?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
joo tuo 1 osa osu kiveen ja murtu. huomena haen mummulasta isompaa kompuraa ja pyssyä jos ei niil lähe ni pittää oottaa että isäntä mennee töihi ja tuo ruukilta kunnon laitteet sen irrotukseen. nii ja tuli yks uus kyssäri.. tuosa kesän lopusa alko semmosta ihme nakutusta kuuluun takkaa kun tuli porukkaa kyytiin ja aina kun käänty oikialle risteyksest ja kiihytti ni naputus koveni vauhdin mukaan.. että onko siel vetarisa väljää vai alkaako perä loppumaan? oon testaillu montun pääl vetareita ja muutamaa muutaki ossaa että tuntuuko väljää mutta ei ainakaa näppi tuntumalla pahemmin ollu.Originally posted by JJT View PostSiis pitääkö nyt saada irti tuo osa.nro 1 eli dampperi vai vielä tuo osa 6?
Comment
-
-
Comment