Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 viritys

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cletti
    Newbiemmer
    • Nov 2009
    • 14
    • finland

    e36 viritys

    ajattelin rueta virittään tätä mun bemaria nii mistä se kannattas alottaa koneena on 2.0 suora6 moottori ajattelin ehkä ilmansudatinta ja nokkia, paljonko tässä koneessa on muuten heppoja? jos sitten tehonlisäyksen vaatiessa päivittäis jarrut isommiksi ehkä m3 jarrut ja sitten pakoputkisto joku avarampi ehkä myös m3:think
  • jumbo
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 6603
    • Lappeenranta

    #2
    Ei kannata virittää, 150 heppaa on vakiona.
    M550d

    Comment

    • dippaaja
      Bimmer Rookie
      • Feb 2009
      • 107
      • -

      #3
      jos hiukan tehokkaampaa tekee mieli niin vaiha autoa, tai osta m50b25 pata sinne suoraan...

      Comment

      • cletti
        Newbiemmer
        • Nov 2009
        • 14
        • finland

        #4
        mutta jos kuitenkin haluan virittää kyseistä mosaa niin jos ilmansuodattimella sais sen +8hp nokilla joku+ 10hp putkistolla +6hp niin 174hp ei kuulosta pahalta verrattuna 150hp:hen joten mielestäni on turha kirjoitella että ei kannata. todella lapsellista porukkaa täällä btcf foorumilla koska aloitin projekti osioon projekti kertomuksen niin ennen kun sain kuvaakaan kyseiselle sivulle niin se oli jo lukittu ja nyt kun kyselen neuvoa niin vastaus on ei kannata kiitos!

        Comment

        • jmp2002
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 5727
          • Rovaniemi

          #5
          mistä tiedät että joka osalla saa noin paljon tehoa? olekko osat jo asentanut ja joka kerta penkittäny vai mistä tiedät

          eikö olisi helpompaa laittaa suoraan vaikka m50b25 192hp ja sitten kun se ei riitä niin siihen m52b28 kampuraa perään ja säätöä niin on jo 250hp eikä mitään hattiwatti tehoja vaan ihan oikeita... tietenkin se maksaa vähän enemmän kuin 30ekun filtteri..

          miten jos laittaa kaksi tuommosta tuninki filtteriä y-haaraputkella niin saako sillä 16hp?
          E30 325i Touring -89
          E30 325i touring -88 m50tbo
          G20 330e M-Sport -20

          Comment

          • jumbo
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2005
            • 6603
            • Lappeenranta

            #6
            Tuo m50b20 kone ei vaan ole järkevä kohde virittämiselle, hirmuisesti saa tehdä hommia jo että pääsee noihin m50b25 koneen lukemiin. Joten mielestäni ei kannata virittää kun helpommalla pääsee koneen tai auton vaihdolla. Jos taas tarkoitus on vaan rakennella eikä tehojen nousulla ole merkitystä, niin siihen sopii mikä tahansa aihio. Ja noista edellämainituista virityksistä nokat on ainut, millä voisi edes luulla saavansa jonkun hevosvoiman lisää.
            M550d

            Comment

            • -manageri-
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2009
              • 228

              #7
              Järkeähän tässä ei ole, mutta saa kai sitä rakennella omaksi huvikseen mitä haluaa? Joten anna mennä vaan, viripalikkaa kiinni siihen 2 litraseen.

              Jos itselläni olisi rahaa, ottaisin omasta m30b34 300hp vaparina, vaikka sen saa PALJON helpommin ahtamalla.

              Rahaa ei ole, joten en tee koko koneelle mitään muuta kun säännöllistä huoltoa. Toki voisin itekkin kokeilla nuo tuninkifiltterit että miten potkii niitten kera, oon vaan jo ymmärtänyt että niillä ei tee vittuakaan

              Comment

              • Hammu
                Moderator
                • Nov 2006
                • 3971
                • Nurmijärvi

                #8
                Search käyttöön, näitä samalaisia haaveilutopikkeja on vaikka kuinka paljon.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎