Nyt kaivattaisiin asiantuntijoilta ohjeita e36 m3 3.0L vm.-94 vaihdelaatikon purkamiseen, tarkoitus vaihtaa 3-vaihteen synkronointi rengas (tuntuu rusahtelevan vaihdettaessa ripeästi neloselta kolmoselle...)
siis laatikkohan kuvien mukaan halkeaa keskeltä..mutta nämä lootan ympäri kiertävät pultit avaamalla aukeaa sen 2-3mm eikä enempää. Laatikon sivussa on kusiokolo "proppu" ruuveja, jotka pitävät siirtäjiä paikallaan, täytyykä nämä avata vielä?
siis laatikkohan kuvien mukaan halkeaa keskeltä..mutta nämä lootan ympäri kiertävät pultit avaamalla aukeaa sen 2-3mm eikä enempää. Laatikon sivussa on kusiokolo "proppu" ruuveja, jotka pitävät siirtäjiä paikallaan, täytyykä nämä avata vielä?
Comment