Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 e 36 tukehtuu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hekate
    Newbiemmer
    • Jan 2010
    • 3
    • finland

    325 e 36 tukehtuu

    elikkä olis tälläinen ongelma:
    325 e36 vm 91

    eli auto toimii ihan ok ja välillä kun ajelee normaalisti niin kone alkaa temppuilemaan.. "tukehtuu". auto ei liiku ei toimi!! esim:ajelen normaalisti autolla ja vaikka kaupungissa valoissa lähtiessäni niin se alkaa tukehtumaan toimii kyllä kaasu pohjassa jotenkin että voi liikuttaa autoa pois toisten tieltä.. voiko vika olla esim ilman saannissa liikaa ilmaa.. (autossa on kartio suodatin) vai bensa puolessa? olen ostanut uuden ilmamäärämittarinkin ja auto toimi 2vk ok.. ja nyt tuli tämä vika.. jos jollakin olisi tietoa voi pistää sähköpostilla tietoa :

    [email protected]

    KIITOS
  • GARFFi
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 5540
    • Kankaanpää

    #2
    No, en tiedä onko vika kartiosuodattimessa vai bensapuolella, mutta sitä vaan tulin kertomaan että kannattaa vaihtaa normii ilmansuodattimeen se ja boksiin, ja heittää se kartiomallinen suohon.
    MB E220 CDI -10
    Ex.VW T5.1 -11
    Ex. Ford Transit Custom -14
    Ex. VW Passat 2.0FSI -06
    Ex. VW Golf+ -06
    Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
    Ex. Honda CBR900RR -96
    Ex. E36 325i Coupé -94
    Ex. LADA 2105 1200S -89
    Ex. LADA 2107 1300S -87
    Ex. E36 320i -91

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16368
      • Asikkala

      #3
      Tuskin saa liikaa ilmaa, olis virittäminen helppoa kun vie vaan säätöön jossa lisätään polttoaineen syöttöä...

      Comment

      • Jürgen_
        Bimmer Enthusiast
        • May 2008
        • 2707
        • Mylsä

        #4
        Kai tuostakin saa vikakoodeja ongittua, eli lukuun. Eiköhän se vika löydy kun tekee normaalit huoltopoliittiset toimenpiteet ja tarkastaa mahdolliset imuvuodot ja viskaa sen kartiotötterön kauas ennenkuin se uusikin IMM:i on rikki (ellei jo ole). Kaikki jesariviritelmät pois sieltä imuputkistosta ja huohotinputket kuntoon.

        ...eiköhän se siitä.
        Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

        Comment

        • hekate
          Newbiemmer
          • Jan 2010
          • 3
          • finland

          #5
          Originally posted by Jürgen_ View Post
          Kai tuostakin saa vikakoodeja ongittua, eli lukuun. Eiköhän se vika löydy kun tekee normaalit huoltopoliittiset toimenpiteet ja tarkastaa mahdolliset imuvuodot ja viskaa sen kartiotötterön kauas ennenkuin se uusikin IMM:i on rikki (ellei jo ole). Kaikki jesariviritelmät pois sieltä imuputkistosta ja huohotinputket kuntoon.

          ...eiköhän se siitä.




          kävi kyllä mielessä vaihtaa orkkis putsari takasin mut kun siinä ei ollu et tarvii ostaa sellanen.. :/
          käytetty on tietokoneessa mutta ei näyttäny mitään..
          se tekee sen helpoiten kun autolla on ajettu ja käyn tankkaamassa ja siittä kun lähtee niin johan alkaa tuo pelleily..
          ja ei muutakun tien sivuun ja antaa käydä tyhjäkäyntii pikkase aikaa siis muutaman minuutin niin käynti tasaantuu ja meno jatkuu..
          se ei tee sitä koko ajan.. bensan puolelta varmaan.. kun tietäis mistä lähtee vikaa onkimaan :think

          Comment

          • xBimmerSakex
            Bimmer Rookie
            • Nov 2008
            • 31
            • Forssa

            #6
            mahdollisesti puola tai lambda

            Oma 320i (M50b20) oireili samalla tavalla vuosi sitten. Syynä oli viallinen Lambda-anturi (näkyi vikakoodeissa) ja lisäksi viallinen sytytyspuola (ei näkynyt), joka kesti hetken löytää. Kävi välillä 5:llä pytyllä (yllätys) ja nyki pirusti satunnaisesti.
            Remember, it's the thought that counts. Think money.
            - BMW e36 316i compact -97

            Comment

            • Cell
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 7037
              • Uusikaupunki

              #7
              Ensimmäisenä kuitenkin se helpoin ja yleisin, eli maf -> kaasuläppä letku irti ja vääntelemään, että tietää varmasti onko murtumia. Samalla saa helposti väänneltyä huohotinletkut ja tyhjäkäyntimoottorin letkut, ei saa olla yhtään halkeamia ja marmorilta uutta jos on. Kalliita eivät ole.
              325i -08
              i3 REx -17
              M5 -98 Imolarot
              535i -90 N/A project (maatumassa)

              Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎