Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 nopea ohjaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • turbobliz
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2003
    • 999
    • e-suomi

    E36 nopea ohjaus

    Hoi, E36seen lienee vaihtoehtoina ainakin Karpiolan ja Sellholmin rojut jos nopeata ohjausta halajaa. Miten sellainen vaihtoehto, että laittaisi tehostamattoman tangon esim E30sesta, käsittääkseni leveys ja kiinnitys olisi samat vai olenko yössä. Meneekö liian raskaaksi käännellä ratarenkailla kun olkapoikkeamaa ja casteria on näissä näemmä "riittävästi" ?
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16400
    • Asikkala

    #2
    Originally posted by turbobliz View Post
    Hoi, E36seen lienee vaihtoehtoina ainakin Karpiolan ja Sellholmin rojut jos nopeata ohjausta halajaa. Miten sellainen vaihtoehto, että laittaisi tehostamattoman tangon esim E30sesta, käsittääkseni leveys ja kiinnitys olisi samat vai olenko yössä. Meneekö liian raskaaksi käännellä ratarenkailla kun olkapoikkeamaa ja casteria on näissä näemmä "riittävästi" ?
    Tehostamaton tanko e30 ? Vakio-osa ainakin hitaampi kuin e36 tehostettu vai tarkoitatko e30 nopeaa tankoa ??

    Comment

    • turbobliz
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2003
      • 999
      • e-suomi

      #3
      Joo heikko kuvaus... siis mikä tahansa tehostamaton tanko mikä sopii ja johon voi teettää nopeat sisäosat.

      Seuraavaksi herää tietty kysymys, että miksi : Tää kyseinen E36 etupään tuentaratkaisu on ei-BMW-merkkisessä korissa jossa moottorissa ei ole tehostimen pumppua enkä aikonut laittaakaan kuin äärimmäisen pakon edessä.

      Kuukkeloiminen toi eteen englanninkielistä keskustelua aiheesta:

      Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.

      Comment

      • Jürgen_
        Bimmer Enthusiast
        • May 2008
        • 2707
        • Mylsä

        #4
        Eräs vaihtoehto on lyhentää niitä "sektorivarsia" joihin raidetangon päät kiinnittyvät tai sitten laittaa rattiakseliin "välitys".

        ...jos se sitten tuntuu liikaa voimaa vaativalta käännellä rattia niin mars punttisalille hankkimaan sitä papua hauikseen
        Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎