Elikkäs onko kannattavaa lastuttaa e36 328 m52b28 moottoria? jossain nettisivuilla luki että +12hv 30nm tulis enemmän potkua, mutta makssa jonkun 500€. onkohan paljon eroa kiihtyvyydessä ja muussa??
							
						
					e36 328 lastutus
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 paljon on eroa varsinkin tossa muussaNyt:
 MB Sprinter 313cdi vm04, 750tkm 
 E38 740dA vm99, ikuisuusrojekti Virosta
 E38 725tdsA vm96, käyttis
 E36 316i vm98, latolöytö
 HD Spora 883/1200 vm91
 
 EX:
 E39 525tdsA
 E36 320
 MB w210 220d
 MB w210 270cdi
 MB w201 Avatgarde azzurro
 MB w124 300d
 +paljon muuta romumetallia ruotsista, ameriikasta, saksasta ja jaappanista
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei kannata kyllä 500€ uhrata. Ennemmin ostaa tuon b25 imusarjan joka tulee halvemmaksi hankkia. Tai sitten jos välttämättä haluaa lastuttaa niin sitten ihan yksilöllinen ohjelmointi...BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966 Jupiter Swing Sport 1966 
 Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel 
 -Team Pussihousu-
 Salo///Works
 sigpic
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 b25 imusarja ja m3 pakosarja. noilla on ollu lukemani perusteella 15-20hp vaikutus positiivisesti. noitten muutosten jälkeen ehkä joku penkissä säädetty customlastu voi jotain auttaakkin.E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
 650hp/850nm 1.8bar
 1/4m 11.48s/208km/h
 100-150km/h 2.01s
 100-200km/h 6.99s
 
 
 EX jatkeet:
 e39 528 M-Sport -99
 e36 318is "M-sport" -92
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ääni tälle kombinaatiolle. Tai sitten tuon M3n sijasta vaan ihan joku aftermarket peltipakosarja+putkisto...Originally posted by tero_v View Postb25 imusarja ja m3 pakosarja. noilla on ollu lukemani perusteella 15-20hp vaikutus positiivisesti. noitten muutosten jälkeen ehkä joku penkissä säädetty customlastu voi jotain auttaakkin.BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966 Jupiter Swing Sport 1966 
 Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel 
 -Team Pussihousu-
 Salo///Works
 sigpic
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Molemmat sopii, imusarjaa joutuu vähän soveltamaaan, foorumilla oli jollain myytävänä ihan valmiiks modattujakin.Originally posted by bemupoika View Postmites sopii b25 imusarja tuohon? pitääkö paljon kikkailla että saa sen kiinni? entäs m3 pakosarja?
 m3 pakosarjan vaihdolla tuskin ihmeitä hyötyä saavuttaa, primäärit taitaa olla vähän turhan isot 2,8 koneeseen.
 
 Tuolla imusarja + moottorinohjauksen säätäminen pitäis saada ihan kivasti lisäpiristystä, lastuahan tuohon siemens boksiin ei taida pystyä ees vaihtamaan.Myyn:
 M10/20/52 E30-E36 osia
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Omaan 328i Cäbiin laitettu B25 imusarja, TA-techniks pakosarja ja bastuckin putki katista taakse päin.. Tuntuis se vähä paremmin vetävän ku normi.Originally posted by Dj Niksperi View PostÄäni tälle kombinaatiolle. Tai sitten tuon M3n sijasta vaan ihan joku aftermarket peltipakosarja+putkisto...MB
 
 
 EX:2xE28, 4xE30, 6xE36, 2xE46, 1xE90, 1xE82
 Comment
Comment