Kyseessä Bmw e36 320iA (M52B20), joka sai leimalla hylkytuomioin liian korkeiden HC-arvojen takia.
HC:t (hiilivety) oli tyhjäkäynnillä jotain ~300 paikkeilla, mutta kierroksilla ok.
Luin myös vikakoodit, niin vikakoodi 202 "Fuel trim control limit Bank 1" ilmestyi aina hetken kuluttua uudestaan koodien nollauksen jälkeen...
Lueskelin aikaisempia threadeja aiheeseen liittyen, mutta kaikissa vähän arvuuteltiin mikä voisi olla vikana...
Joten, onko kellään "varmaa" tietoa/kokemusta asiasta?
HC:t (hiilivety) oli tyhjäkäynnillä jotain ~300 paikkeilla, mutta kierroksilla ok.
Luin myös vikakoodit, niin vikakoodi 202 "Fuel trim control limit Bank 1" ilmestyi aina hetken kuluttua uudestaan koodien nollauksen jälkeen...
Lueskelin aikaisempia threadeja aiheeseen liittyen, mutta kaikissa vähän arvuuteltiin mikä voisi olla vikana...
Joten, onko kellään "varmaa" tietoa/kokemusta asiasta?
Comment