Moni on puhunut miten se startti näppärästi irtoaa tuon moottorin kyljestä, mutta yksityiskohtaisemmat ohjeet jääneet vähemmälle. Onko foorumilla ketään joka on kyseisen toimenpiteen tehnyt moottorin ollessa paikallaan? Ulkomaisilla foorumeilla manataan kovasti myös tätä operaatiota ja jos jonkinlaista viritelmää siellä on näkynyt..esim. puolentoistametrin jatkovartta räikän ja hylsyn väliin...
Omastani imusarjan irrotin ja startti on näkösällä nyt, mutta startin torx -kantaiset kiinnityspultit on just kivasti tulipeltiä päin ja aiheuttavat melkoisen päänvaivan irrotettaessa.
Kertokaapas joku ammattilainen onko tähän jokin helpompikin konsti?! Jos tuo startin irrotus in nuin hankalaksi oikeasti tehty, niin rispekti saksalaisia insinöörejä kohtaan tipahtaa rajusti :think
Omastani imusarjan irrotin ja startti on näkösällä nyt, mutta startin torx -kantaiset kiinnityspultit on just kivasti tulipeltiä päin ja aiheuttavat melkoisen päänvaivan irrotettaessa.
Kertokaapas joku ammattilainen onko tähän jokin helpompikin konsti?! Jos tuo startin irrotus in nuin hankalaksi oikeasti tehty, niin rispekti saksalaisia insinöörejä kohtaan tipahtaa rajusti :think
Comment