Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 touring. Takapäänpuslista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JuusoJ
    Bimmer Rookie
    • Sep 2009
    • 60
    • Myyrmäki

E36 touring. Takapäänpuslista

Hakua saanut toimimaan :(

eli katsastuksessa totesi inssi, että takapäässä olevat puslat, ovat autonpohjassa kiinni ja jonkin sortin tukivarret niihin pusliin kiinnittyy... Ja niistä puslista on vulganointi mennyt..

Tietääkö kukaan mitkä puslat tarkalleen on kyseessä ja mikä homma ne on vaihtaa..?
  • Pecca
    Bimmer Rookie
    • Jul 2007
    • 41
    • Lahti

Katsoitko itse missä päin alustaa puslat ovat väljänä? Tuolla kuvauksella vähän hankala sanoa. Veikkaan niitä isoja puslia, joiden nimitystä en itsekään muista, mutta ota ensiksi selvää mitkä puslat todella on kyseessä.

Ei ole kovinkaan kallis homma teettää ja halvemmaksi tulee jos pystyt itse tekemään homman. Käytä jollain pajalla, joka tietää jotain ko. autosta ja joka osaa antaa hinta-arvion. Voit sitten itse vaihtaa ne, jos hommaan kykenet. Kyse ei ole kalliista operaatiosta.

Comment

• JuusoJ
      Bimmer Rookie
      • Sep 2009
      • 60
      • Myyrmäki

Siis kävin itskin auton alla.. Puslat oli pystysuunnassa joustavia ja tosiaan nopeasti kun katsoin niin näytti, että olisivat autonpohjassa kiinni. Vähän tietämätön olen velä autojen kanssa mutta jotkut tukivarret niihin näytti kiinnittyvän..

Comment

• Pecca
        Bimmer Rookie
        • Jul 2007
        • 41
        • Lahti

Tsiikaile tuolta aluksi http://www.realoem.com/bmw/partgrp.d...id=47460&hg=33

Tarkalleen ei voi tietää. Työt on 1-2h ja puslat on halpoja. Polyuretaanipuslat ovat hiukan kallimpia.
        Last edited by Pecca; 07-06-2010, 20:26. Reason: PU

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎