Morjensta!
Olisiko kenelläkään tietoa, mikä voisi olla vialla kun tuommoinen 320 e36 vm. 92 automaatti pitää rätinää nostaessa kierroksia? Ääni tuntuu tulevan koneen ja vaihdelaatikon välimaastosta. Ääntä ei kuulu tyhjäkäynnillä, mutta antaessa kierrosten nousta hieman yli tyhjäkäynnin rätinä kuuluu lyhyissä sykleissä ja jo 1500:ssa kierroksessa se on jatkuvaa. Laatikossa on öljyt vastikään vaihdettu eikä sitä ole päässyt karkaamaan. Ja vaihteella ei ole väliä, tekee samaa oli sitten D, R, N tai P päällä.
En tiedä liittyykö samaan hommaan, mutta joskus vaihteen kytkeytyminen päälle kestää suhteellisen kauan. Esimerkiksi 5-10km/h vauhdista rauhallisesti kaasua antaen kierrokset saattaa nousta 3000:n asti ennenkuin vaihde kytkeytyy päälle.
Turbiini paskana? Muita ehdotuksia?
Olisiko kenelläkään tietoa, mikä voisi olla vialla kun tuommoinen 320 e36 vm. 92 automaatti pitää rätinää nostaessa kierroksia? Ääni tuntuu tulevan koneen ja vaihdelaatikon välimaastosta. Ääntä ei kuulu tyhjäkäynnillä, mutta antaessa kierrosten nousta hieman yli tyhjäkäynnin rätinä kuuluu lyhyissä sykleissä ja jo 1500:ssa kierroksessa se on jatkuvaa. Laatikossa on öljyt vastikään vaihdettu eikä sitä ole päässyt karkaamaan. Ja vaihteella ei ole väliä, tekee samaa oli sitten D, R, N tai P päällä.
En tiedä liittyykö samaan hommaan, mutta joskus vaihteen kytkeytyminen päälle kestää suhteellisen kauan. Esimerkiksi 5-10km/h vauhdista rauhallisesti kaasua antaen kierrokset saattaa nousta 3000:n asti ennenkuin vaihde kytkeytyy päälle.
Turbiini paskana? Muita ehdotuksia?
Comment