Vaihdettu lähes kaikki sähköt koneeseen, suuttimet ja kisko, pumppu, ilmamassamittari, vanos + solenoidi, ecu, ei imuvuotoja, ajoitus ok, lambda, tulpat, bensansuodatin, katti poistettu ja laitettu välillä takaisin ja taas poistettu. Ei vikakoodeja, luettu ja putsailtu muistia vähän väliä. Livedatassa kaikki ok.
Kun polkaisee 3000rpm kaasunpohjaan niin kulutusmittari ensin hyppää 25-30L ja alkaa laskemaan pikkuhiljaa vaikka kaasu on pohjassa.
Kampuran asentotunnistinta ei ole vaihdettu, näyttää 544ohm. Airbox vuotaa, mutta vaikuttaako se pahastikin MAF lukemaan? Auto toimii muuten todella hienosti, tyhjäkäynti ei seilaa, ei pätki tai katko. Käy nätisti ja starttaa ensimmäisellä jne. Puristuspaineet ok joka sylinterissä.
Auto on siis tehoton ja vääntö kateissa. Lähtee vetämään 3500rpm jälkeen, mutta ei taida kaikki olla kotona sielläkään. Kylmänä vetää ehkä hieman paremmin.
Ideoita?
EDIT: Ja auto tuntuis liikkuvan vapaammin 1/4 tai melkeen puol kaasulla, mutta kaasun laittaessa pohjaan niin tuntuis ikään kuin tukehtuvan.. :S
Kun polkaisee 3000rpm kaasunpohjaan niin kulutusmittari ensin hyppää 25-30L ja alkaa laskemaan pikkuhiljaa vaikka kaasu on pohjassa.
Kampuran asentotunnistinta ei ole vaihdettu, näyttää 544ohm. Airbox vuotaa, mutta vaikuttaako se pahastikin MAF lukemaan? Auto toimii muuten todella hienosti, tyhjäkäynti ei seilaa, ei pätki tai katko. Käy nätisti ja starttaa ensimmäisellä jne. Puristuspaineet ok joka sylinterissä.
Auto on siis tehoton ja vääntö kateissa. Lähtee vetämään 3500rpm jälkeen, mutta ei taida kaikki olla kotona sielläkään. Kylmänä vetää ehkä hieman paremmin.
Ideoita?
EDIT: Ja auto tuntuis liikkuvan vapaammin 1/4 tai melkeen puol kaasulla, mutta kaasun laittaessa pohjaan niin tuntuis ikään kuin tukehtuvan.. :S
Comment