Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 perä täristää mutkassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Basa
    Newbiemmer
    • Jun 2009
    • 16
    • vantaa

E36 perä täristää mutkassa

FAQ:sta en saanu mitään selvää ja search ei ilmeisesti toimi tai en osaa enää käyttää sitä mutta mulla on E36 325 ja nyt muutaman päivän ajan kun olen sillä ajellut niin olen huomannut että perä täristää ja hyppii kun ajaa mutkaan ja painaa vähäsenkin mutkassa olon aikana kaasua niin osaako kukaan kertoa mistä moinen voi johtua?suoralla voi kiihdyttää niin kovaa kun haluaa ja mitään tärinää ei tapahdu..
  • Supra^
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 5150
    • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

Originally posted by Basa View Post
    FAQ:sta en saanu mitään selvää ja search ei ilmeisesti toimi tai en osaa enää käyttää sitä mutta mulla on E36 325 ja nyt muutaman päivän ajan kun olen sillä ajellut niin olen huomannut että perä täristää ja hyppii kun ajaa mutkaan ja painaa vähäsenkin mutkassa olon aikana kaasua niin osaako kukaan kertoa mistä moinen voi johtua?suoralla voi kiihdyttää niin kovaa kun haluaa ja mitään tärinää ei tapahdu..
    Onko kempillä hitsattu lukko?
    Musti 8HP
    Nokivasara M47
    TeiniCoupé DCT
    E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

Ex:
    E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

Comment

• Basa
      Newbiemmer
      • Jun 2009
      • 16
      • vantaa

Ei ole hitsattua lukkoa mutta lukko kumminkin tai mikä liene kitka hässäkkä..

Comment

• ockelbo4500
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2007
        • 923
        • Sotkamo--Oulu

Jotenkin vaikuttas se lukko olevan jumittunu tai ainakin liian herkkä toimimaan. Väärillä öljyillä se yleensä taitaa alkaa luistamaan, joten mahdollisesti on sitten jotenkin mekaanisesti rikki.

Käypä kokeilemassa vaikka jossain hiekkakentällä sutiiko sisempi pyörä heti kun kaartaa jonnekin päin.
        BMW E84 X1 18dXdrive -14

Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
        Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
        Ex, E46 320 d Touring -01
        Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

Comment

• Basa
          Newbiemmer
          • Jun 2009
          • 16
          • vantaa

Kävin kokeilemassa ja kyl sisempi rengas pyöri vaikka ajoin kaikki käännettynä ympyrää ja pujottelin..vauhti oli kyl aika hiljainen (n30km/h) ku en halunnut pölyttää koko kylää..ja näin märällä auto toimii niinkun pitääkin halvoilla renkailla
          Last edited by Basa; 11-06-2010, 14:46.

Comment

• alaska
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2009
            • 595
            • PKS

mulla on sama ongelma mutta ilmenee vaan oikeelle käännyttäessä ja duunikaveri sano että hammastanko paskana.. erona tässä siis että sulta ääni "täristys" kuuluu/vaikuttaa takana?
            Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

Comment

• Basa
              Newbiemmer
              • Jun 2009
              • 16
              • vantaa

Vikana on ainakin taka iskarit..Osaako kukaan sanoa onko kuinka vakavaa jos perämurikasta siitä mistä vetari tulee ulos on se laippa irti minkä kuuluis kuulema olla jollain sokka systeemillä kiinni???

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎