Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 johtokysymys
Collapse
X
-
Anturiin 10 menee ruskea, musta-vihreä ja musta-valkea. Ainakin e36 vm.95.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
-
-
Originally posted by JJT View PostAnturiin 10 menee ruskea, musta-vihreä ja musta-valkea. Ainakin e36 vm.95.
Comment
-
-
Originally posted by karpaasi View Postkitti helpotti vähän,jos jollain olisi myydä jäähdytintä kyseieen malliin,autoon on vaihettu joku pilipali jäähdytin. auton ostin amis juipilta ja kaikki on patentoitu sit viimeisen päälle johtoja katkottu. auton korkeat päästöt voi johtua kyseisien liitimien takia. 10 ja 13 liitimetkin ois kiva saada jostain purku autosta. jos jollain olisi kaupata kyseisiä osia
10 on sähköflektin lämpökytkin ja 13 jäähdytysnesteen tasoanturi.Last edited by JJT; 16-06-2010, 17:44.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostNuo osat 10 ja 13 ei vaikuta päästöihin ollenkaan.
10 on sähköflektin lämpökytkin ja 13 jäähdytysnesteen tasoanturi.
no jostain täytyy auton epätasainen tyhjä käynti ja päästöt oli niin korkeet et pamahti ajokieltoon... autoon vaihdettu nokka akselin asento tunnistun,samalla kampiakselin tunnistin,katti putki,lamda,haitariputki,ja imm. muuta en ole keksinyt auto käy liian rikkalla ja syytä en keksi,ilma vuotoja tukiessa olen tuhlannut 2 startti pilotti purkia mut ei sielä ole vuotoa löytynyt,auto pelaa kylmänä niinkun pitää,mut kun normilämmöt on kyseessä,niin alkaa seilaileva tyhjäkäynti,tehotomuus,nykivä kiihtyvyys,ja tällöin kun auto lämin päästöt ovat päin v*ttua,oisko madolsiesti jotain muuta jota vois sit tutkia? jos se ei kerran johdu nuista 10 ja 13 hommista... kohta menee hermot ja tuikkaan tuleen ton vekottimen...Last edited by karpaasi; 16-06-2010, 18:30.
Comment
-
Comment