Kysymys kuuluu, kumpi noista olisi järkevämpi hankinta? Gt on vanhalla koneella, mutta kevyempi ja harvinaisempi (350 tehty). Individual olisi uudella koneella, mutta muuten tavallisempi. Tietääkö kukaan muuten noiden tarkkoja painoja ja varttimailiaikoja vakiona?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 M3 GT -95 vs M3 Individual -96?
Collapse
X
-
ostaisin GT:n.. vaikka vähemmän tehoja kuin 3,2:ssa niin kevyempi ja paljon harvinaista palikkaa kiinni. lisäksi arvo tulevaisuudessa esim. 10 vuoden päästä aivan eri luokkaa kuin normaalilla M3:lla.
ja eihän tuo uudemman mallin osalta tuo "invidual" tarkoita muuta kuin sitä että siihen on otettu jotain erikoisempia varusteita tai väri/sisustavaihtoehtojaAll good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
-
-
Hiukan ohi topicista, niin kaikki alkuperäiset aidot GT:t on vihreitä...
Total BMW:n mukaan GT:t on valikoituja M3:ia, niissä on M3:n parhaat osat mitä vain on tullut. Elikkä niin... Eihän tuo individual tosiaan tarkoita muuta kuin, että on otettu jotain erikoisempaa mukaan autoon, vaikka joku 320i voi olla individual, kun on otettu joku kaksivärinen nahkasisustus vaikkapa. GT tarkoittaa oikeastikin jotain, tehtaan ilmoituksen mukaan niissä ei ole kuin 295hp mutta näin olen lukenut, että kaikista niistä lähti pitkästi yli 300hp, että eipä sitä tiedä onko välttämättä se 3,2 tehokkaampi sitten... GT:t on keräilyharvinaisuuksia. Eli eli... Mitä eri vaihtoehdot maksaisi, jos on yksilöidyt yksilöt ja missä kunnossa kumpikin on? Enempi katselisin sitä, kuitenkin vanhoissa autoissa, jollei keräilyn takia osta...sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita
Comment
-
-
M3 on yhtenä monista vaihtoehdoista, joten välttämättä seuraavakaan auto ei ole bmw, mutta mahdollista se on. Ihan vain tiedoksi Janille.
Gt:n veroista ei ole tarkkaa tietoa, mutta jos ne ovat samalla tasolla tavallisten kanssa, niin hinnaksi tulisi 23-25t€. Evon hinta olisi pari tonnia kalliimpi, riippuen tietty kilometreistä +yms. Ruotsin valikoima näyttää hyvältä, joten sieltä tuollainen todennäköisesti on hommattava jos niikseen tulee.
Gt:t ovat tosiaan british racing green värisiä, mutta siitä ei ainakaan haittaa ole. Ja huomasin myös, että tuo individual on joku varustepaketti tai jotain vastaavaa. Edelleenkin kiinnostaisi tietää miten nuo menevät vartilla, paljonko painavat ja mitkä ovat todelliset tehot...
Ps. Ei kenelläkään sattuisi olemaan omakohtaisia kokemuksia mb e55 amg:stä?Lähes autoton...
Comment
-
-
Älä ainakaan mitään pappamersuu osta. BMW Clubin ratapäivillä 2004 jurvassa oli aito GT ja 3.2 individual vierekkäin 19" vanteilla ja säädettävillä alustoilla. Aika herkkuja... Yritin laittaa kuvaa liitteeksi mut en tiä onnistuiko. Millähän sulle sais ikusen 40,5 asteen bemarikuumeen päälle, josta ei halua ikinä parantua...? Taitaa GT olla aika kallis ikäänsä verrattuna ku niitä on tehty niin vähän. Toki se olis siistii omistaa jotain niin harvinaista. Mutta ei niitä 3,2siakaan kovin paljoo suomesta löydy.. Mitähän eroja on mun M3 3,0 ja M3 GT? Ainakin hevovoimat, väri, sisusta a takaspoileri. Onkohan jarrutkin tehokkaammat? Muutes tuli mieleen kysyä et onko mun M3 -93 valurauta vai alumiinilohko?
Comment
-
-
Tuota kyseistä sinistä individualia ihastelin koko kevään joka päivä kun se oli entisen asunnon olohuoneen ikkunan alla parkissa. Hieno se kieltämättä on, mutta ei gt:n tarvitse ollenkaan hävetä sen rinnalla.
Gt:n erot vakioon ovat alumiiniovet, jäykempi alusta ja spoilerit +yms. Jostakin ilmajutusta puhuttiin jossakin, mutta siitä en mene takuuseen.Lähes autoton...
Comment
-
-
pikaisella haulla löyty seuraavaa
M3 GT
poikkeavat varusteet:
BMW Individual Color "British Racing Green"
Bi-Color Leather Seats (Amaretta/Mexico Green)
hiilikuituiset sisustuspaneelit
Alumiiniset ovet ja takaluukku
splitterit edessä
Class II takaspoileri
M-poikkituki konehuoneessa
varmaan jäi jotain vielä mainitsematta mutta joku lisätköön...
295hv @7000rpm (rajoitin 7200rpm)
2990cc
86 x 85,8mm
litrateho (hv/l) 98,7
edessä 315mm jäähdytetyt levyt
takana 313mm jäähdytetyt levyt
paino 1460/1490kg
tehopainosuhde(kg/hv) 4,95 / 5,05
huiput 250km/h (rajoitettu)
0-100km/h 6.2s (riippuu lähteestä)
0-400m 13.9s (riippuu lähteestä)
0-1000m 25.5s (riippuu lähteestä)
kulutus 14 / 7,9 / 11,2
korjatkaa joku jos on väärää tietoa...
Comment
-
-
Tässä vielä hieman tietoa GT malleista, kaikka osa jo tulikin selväksi.
M3 GT. Valmistettu vuoden 1995 kesäkuusta alkaen rajoitettu määrä 356kpl
vasemmanpuoleisella ohjauksella ja 50kpl oikeanpuoleisella.
GT:ssä on 295hp versio 3-litraisesta pannusta, jäykistetty ja madallettu alusta,
edessä spoileri splittereillä ja takaspoileri.
Kaikki autot maalattu tumman vihreiksi (ei metalli väri).
Sisällä vihreä nahkasisusta sekä muutamia hiilikuidusta tehtyjä yksityiskohtia.
JA M3 evolution GT ("evo 2"). Valmistettu vuonna 1998 50kpl.
Ei eroa tekniikaltaan normaaleista saman aikakauden M3 Evolution malleista.
Kaikki autot maalattu Imola Red värillä.
Lisäksi autoissa musta sisusta, edessä ja takana M Class 2 GT spoilerit, kuskin
ja matkustajan airbag, sähköinen kattoluukku, sähköpenkit sekä Harmon Kardon hifit.
Tuo GT vs Individual on kyllä paha valinta. Niin kumman sitten valitsisin.
Jos saman hintaisia ja autoa tarkoitus pitää kauan niin GT, koska on harvinaisempi.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
-
Niin se individual tarkoittaa sitä, että härbäkettä "saa" valita "listan" ulkopuolelta. Tehdään siis toiveiden mukaan, hinta määritellään aina erikseen mitä mikin maksaa. Se ei siis ole ns. varustepaketti varsinaisessa merkityksessä. Elikkä haluan M3:n mutta siihen pandan karvasta :wink: tehdyt istuimet -> individual. Haluan 325i kunnon poppivehkeillä (ei listalta löytyvät vermeet) ja minulla on varaa maksaa tehtaan ryöstöhinnoittelu -> individual. Sitä se individual tarkoittaa. Nuo uudet E46:tkin vaikka saa individuaalina, ottaa vain asian esiin liikkeessä (hinnoittelu on sitten sen mukainen vaikka listalisävarusteetkin on aika hulppean hintaisia).sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita
Comment
-
-
Itsellä viimeistään tuo vihreän yliannostus tökkisi vastaan tuossa GT:ssä jossain vaiheessa (en oo nähny livenä voi olla hienokin) ainakin sisustuksessa. kiihtyvyyksissä aika paljon eroa. toisaalta alumiini ovet ja kontti, spessumpi ulkonäkö jne puhuvat GT:n puolesta, toisaalta noita saa tunattua siihen 3,2seenkin nopeasti.
Onko GT:ssä tavalliseen 3.0 verrattuna paranneltu öljynkierto, eikös se oo ollut heikkokohta noissa 3 litrasissa? :wink:
Comment
-
Comment