Jaahas. Sitten kun taas kerran palasi bemarikantaan, niin eikös seuraavana päivänä ostosta se tehnyt temput
Koeajossa auto oli vallan mainio ja sillä ajettiin eilen n. 400km ilman murheen murhetta. Tänään töihin lähtiessä 120km/h vauhdissa motarilla loppu vedot kesken. Auto ei vastannut enään yhtään kaasuun ja kun rullasin sen tienposkeen, niin se sammui. Startatessa hörähtää 2 sekunniksi käyntiin, mutta sammuu heti. Ihan sama onko päällä P vai N vaihde (automaatti). Noh, ei muutakuin hinuri paikalle ja auto kotiin. En ehtinyt yhtään vilkaista mikä voisi olla kyseessä, tänään pitää tutkia lisää töitten jälkeen.
Itse annan ääneni bensapuolelle tai sitten kampiakselin asentotunnistimelle? En usko että askissa mitään vikaa, kun ei se käyntiin lähtö siitäkään voi olla kiinni(?). Kyseessä siis -95 1,8i automaatti, ajettu 250tkm (todelliset kilsat). Muilla mitään vastaavaa, mistä voisi hommaa alkaa etsimään..?
Kiitos vastauksista, nimimerkillä taas bemaristi ja helvetin rikas
Koeajossa auto oli vallan mainio ja sillä ajettiin eilen n. 400km ilman murheen murhetta. Tänään töihin lähtiessä 120km/h vauhdissa motarilla loppu vedot kesken. Auto ei vastannut enään yhtään kaasuun ja kun rullasin sen tienposkeen, niin se sammui. Startatessa hörähtää 2 sekunniksi käyntiin, mutta sammuu heti. Ihan sama onko päällä P vai N vaihde (automaatti). Noh, ei muutakuin hinuri paikalle ja auto kotiin. En ehtinyt yhtään vilkaista mikä voisi olla kyseessä, tänään pitää tutkia lisää töitten jälkeen.
Itse annan ääneni bensapuolelle tai sitten kampiakselin asentotunnistimelle? En usko että askissa mitään vikaa, kun ei se käyntiin lähtö siitäkään voi olla kiinni(?). Kyseessä siis -95 1,8i automaatti, ajettu 250tkm (todelliset kilsat). Muilla mitään vastaavaa, mistä voisi hommaa alkaa etsimään..?
Kiitos vastauksista, nimimerkillä taas bemaristi ja helvetin rikas
Comment