Eihän täällä nyt oo ku 10c pakkasta, lämmittämättä hyvin jyrähtäs puimuri käymään paitsi että se o sotkamossa lumipeitteen alla oottamassa puolen tunnin eberi lämmitystä.
Niin kyllä se siellä -25 pakkasillakin hyvin lähtee käyntiin ilman lämmitystä ja tosiaan kun noita pakkasia ei viime viikolla hirveesti alle -5 ollut niin paha oli testata
Defan elementti muuten lämpes ulkopinnaltaan n. 100c lämpötilaan.
Niin kyllä se siellä -25 pakkasillakin hyvin lähtee käyntiin ilman lämmitystä ja tosiaan kun noita pakkasia ei viime viikolla hirveesti alle -5 ollut niin paha oli testata
Defan elementti muuten lämpes ulkopinnaltaan n. 100c lämpötilaan.
niinhän se tekee.. kyllä siihen sormesa polttaa mut huonosti se minusta silti lämmittää ainaki tuo meikän m52b25....
Siinä missä lisävirtapistoke on, siellä alapuolella on läpivienti mistä useampi johto menee hyttiin.
täytenee sitä tutkia hieman pidemmälle, nopealla vilkaisulla näytti et akun kaapeli painuu siitä vain helmakoteloon...
vastuksen vesiliitännät on liian kapeat alavesiletkuun.. Mitäs mieltä olisitte jos laittaisin sen kapeempaan letkuun joka tulee imusarjalta tai jostain sieltä paisarin alapäähän ? olen myös kuullut et jotku laittaa sen öljynlauhduttajan vesiletkuihin mut kyseisessä koneessa ei taida moista hienoutta löytyä..
Tosin kävi jo mielessä et se 60e siint lohko vastuksest ei ois paha ku ilmeisesti kuitenkin sama johtosarja käy siihenkin.. on tosin se paljon "kehuttu" defa
mulla olikohan 40mm lähdöt lämmittimessä ja kokemusta muusta asennuksesta ei ole, mutta jos ei ole mahollista läpi yön roikassa autoa pitää niin ainakin tuo minun lämmitin malli ei sovi sinulle jos teillä on yli 20c pakkasia, näillä alle -10c keleillä riitti toki lyhempi lämmitys aika. kiertovesipummpua haaveilin tohon jotta riittäisi se tolpan pari tuntinen mutta sen kellon sai rukattua ja seuraavana talvena oli eberi...
Comment