Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 aut. vaihdekepin nuppi irtosi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hattivatti
    Newbiemmer
    • Feb 2011
    • 2
    • helsinki

E36 aut. vaihdekepin nuppi irtosi

Täällä minä kyselen tyhmiä, mutta ukolle ei uskalla soittaa ja pitäisi aamulla töistä päästä kotia.
    Töihin tullessa huomasin että vaihdekepin tuppi on löysä, sain jotenkin sitten kokonaan sen irrotettua. Ilmeisesti ruuvi siitä vaan tippunut, löysinkin siihen sopivan ruuvin autosta.

Mutta kysymys kuuluukin että miten ihmeessä mä saan sen tupin takaisin siihen vaihdekeppiin? Ei pitäisi olla vaikeaa?

Auto on siis automaattivaihteinen BMW 3-Sarja E36 (ainakin näin luulisin)

Kiitos vastauksista! Olisi siis todella kiva saada auto kuntoon ja päästä aamulla kotiin..
    14
    bmw
    0%
    11
    e36
    0%
    3

The poll is expired.

• peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8262
    • Järvikylä (Nakkila)

niin nuppi lähti irti ja nyt ei keppi liiku P-asennosta mihinkään?

jos näin niin se vaihdekeppi on ontto ja siellä sisällä on semmonen muovitappi, sen kun saat nostettua pois (ei ole millään kiinni) niin keppi liikkuu vapaasti.

seuraavalla kertaa hiukan tarkkuutta tuohon itse postaamiseen
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

Comment

• Hattivatti
      Newbiemmer
      • Feb 2011
      • 2
      • helsinki

Originally posted by peto2 View Post
      niin nuppi lähti irti ja nyt ei keppi liiku P-asennosta mihinkään?

jos näin niin se vaihdekeppi on ontto ja siellä sisällä on semmonen muovitappi, sen kun saat nostettua pois (ei ole millään kiinni) niin keppi liikkuu vapaasti.

seuraavalla kertaa hiukan tarkkuutta tuohon itse postaamiseen

Kiitoksia vastauksesta. Joo juuri niin että se ei liiku sieltä P-asennosta minnekkään. Ilmeisesti tarvitsee jotain työkalua millä saa sen muovitapin nostettua sieltä pois?
      Mä yritin kyllä kaikkeni tehdä ja lukea että osaisin postata, mutta metsään meni ja paljon!

Comment

• Matula
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 1706

Tämä pitäisi saada stickyksi.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢