eli kun kierrokset tipahtaa alle 1500rpm niin alkaa puhaltamaan koppiin kylmää ilmaa mutta kun nostaa kierroksia niin alkaa taas puhaltamaan lämmintä. missä vika? vesipumppu lopussa? auto on 323i e36 jossa automaatti ilmastointi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 ja kylmä koppi
Collapse
X
-
e36 kysymyksissä ja vastauksissa on ihan jonkun verran tästäkin aiheesta juttua.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by arska6990 View Postviitsitkö laittaa linkin kun toi haku takkuaa
Jos vaihdat/vaihdatat sen pumpun niin hommaa semmonen missä on metalliset siivet. Alkuperäisessä on muoviset ja senhän tietää miten ne menestyy tuommosessa hommassa..Pro on aina pro, oli laji mikä vaan
Comment
-
-
Vikaa voi olla myös tuolla vesiventtiilissä noilla kilsoilla. Kuten moneen kertaan jo sanottu tuolla toisessa topikissa.
Sitä kopsauttamalla auton pyöriessä pitäisi muuttua hieman sisään tulevan puhallusilman lämpö. Tällöin se vesiventtiili saattaa jumittaa. Osan voi puhdistaa, tai joutua uusimaan.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by joona View Post
Jos vaihdat/vaihdatat sen pumpun niin hommaa semmonen missä on metalliset siivet. Alkuperäisessä on muoviset ja senhän tietää miten ne menestyy tuommosessa hommassa..
Merkkiliikkeestä uusi pumppu
Comment
-
Comment