Äkkiseltään saa ainaki noitte kuvien peruusteella laadukkaamman vaikutelman, eikä hintakaa oo näissäkää paha... Mut viisaammat kommentoikoon, että onko hyvä sarja vai ei!
Noista itteä kiinnostais toi type II-sarja, mut siin ei ainakaa yritetäkkään mainostaa, et olis "bolt-in", vaan sanotaa suoraa, et asennus vaatii rälläkkää ja hitsipilliä...
My BMW is using what your hybrid is saving
E34 525i 24V -93 / YZF-R1 08
ex E34 520i 24V -91
Originally posted by Rockford
Kiskaisin kuskin oven pösöstä auki ja tadaa, ilmielävä kyyrähän se siellä istui.
Vielä kaivattaisiin kommentteja/kokemuksia ko. setistä tai suosituksia jostain kokonaan toisesta setistä!
Lisäksi kommentteja, jos olette asioineet kyseisen liikkeen kanssa (KimSu). Menikö kaikki niin kuin pitikin? (Allekirjoittaneella aikaisempi huono kokemus tälläisen liikkeen kanssa, jossa osat piti maksaa etukäteen...)
My BMW is using what your hybrid is saving
E34 525i 24V -93 / YZF-R1 08
ex E34 520i 24V -91
Originally posted by Rockford
Kiskaisin kuskin oven pösöstä auki ja tadaa, ilmielävä kyyrähän se siellä istui.
Itse kiertäisin kaikki nuo tusinapakosarjat kaukaa. Samaan kategoriaan kuuluu nuo schmiedmannin setit. Tehonlisäystä jos haluaa, niin nuo ei siihen todellakaan auta, ainoastaan korvien väliin saattaa muutama hevosvoima tulla. Viekää ne autot asiansa osaavalle firmalle/pajalle, jossa on OIKEAA tietämystä virityspakosarjojen suunnittelusta tai sovittakaa esimerkiksi jostain s sarjan koneesta sarjat. Tämä tietysti vain oma mielipiteeni
Mä laitoin ex. kolomenkahenviiren coupeen tuollaasen schmiedmannin pulttaa kiinni sarjan ja hyvin se sinne sopi ilman mitään kikkailuja. Äänet taisi pikkasen muuttua ja sai sanoa, että laitoin pellisatsin Niinkuin dollarimies yllä sanoo niin tehon lisäyksen kanssa noilla ei ole mitään tekemistä.
Onko kellään kokemuksia ko. pakosarjasta tai näitä myyvästä puljusta.
Myynti-ilmoituksessa ainakin kehuvat maasta taivaisiin...
Kuvasi kuvissa olevat sarjat on rautaa joka on kromattu ja varmasti vielä jossakin Thaimaassa että, se niiden laadusta.Sitten kun se joka/kuka muuttaa alkuperäistä auton omaa pakosarjaa ja vielä ymmärtää peltisarjojen tekniikan ja sielunelämän voin sanoa että, lähes kaikki sarjat juuri tuollaiset jää silloin ostamatta...vanhassa voima parempi.
Ja monen muunkin kiinalaisen pakosarjan mallina on käytetty Supersprinttiä.
Itse ostin vuosi sitten tuollaisen kiinasarjan e30 m50 swappiin ihan vaan pakosarjan aihioksi, en siis olettanutkaan että kävisi paikoilleen suoraan. Mutta kävipä paska mäihä tuon sarjan kanssa, ei tarvinnut kun pari pursetta ottaa pois ja lyhentää lambdan holkit, niin sehän sopi suoraan paikoilleen.
Hei "325E", kyllä ne on ihan rosteria, eikä mitään kromattua kuraa.
Ai mutta nyt sitten sanot varmaan että nehän halkeilee ja ei kestä mitään kun ovat paskaa ruostumatonta materiaalia.
Tähän päivään mennessä en ole vielä joutunut tiggiä näyttämään tuolle pakosarjalle..
Comment